نرم افزار و اینترنت

رابط وب جدید iCloud اپل بسیار مفیدتر از قبل است

iCloud برای مدت طولانی در وب در دسترس بوده است، اما با توجه به یک رابط کاربری ابتدایی و گاهاً نامرتب، ممکن است برای استفاده از آن عجله نداشته باشید. هر چند ممکن است دلیلی داشته باشید که به آن نگاهی دیگر بدهید. اپل یک سرویس گیرنده وب iCloud بتا را معرفی کرده که اطلاعات بسیار بیشتری را در یک نگاه ارائه می دهد و با یک طرح کاشی قابل تنظیم که اولویت های شما را منعکس می کند.

به لطف لانچرها در صفحه اصلی و نوار منو، جابه‌جایی بین برنامه‌ها آسان‌تر است و به لطف گزینه منوی دیگر، می‌توانید به سرعت کارهای (مانند نوشتن ایمیل یا اضافه کردن رویدادهای تقویم) را شروع کنید. این تغییر همچنین دسترسی به ویژگی‌های iCloud+ مانند دامنه‌های ایمیل سفارشی و Hide My Email را بهبود می‌بخشد. اگر از فکر اطلاعات از دست رفته وحشت کرده‌اید، ابزار «بازیابی اطلاعات» به شما کمک می‌کند بوکمارک‌ها، تقویم‌ها، مخاطبین و فایل‌های iCloud Drive حذف شده در 30 روز گذشته را بازیابی کنید.

به‌جز iCloud Drive، می‌توانید از لحظات خاصی بازیابی کنید. برخی از ویژگی ها همچنان باید از طریق سخت افزار اپل کنترل شوند، از جمله Family Sharing، HomeKit Secure Video و Private Relay. اپل نگفته است که رابط وب جدید iCloud چه زمانی ممکن است آزمایش بتا را ترک کند. با این حال، شرکت فناوری این را به‌عنوان یک ارتقاء برای مشتریانی مطرح می‌کند که تنها محصول اپل ممکن است آیفون باشد – شما می‌توانید با سهولت بیشتری به محتوا دسترسی داشته باشید و خدمات را از طریق مرورگر رایانه ویندوز خود مدیریت کنید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا