دوربین های دیجیتال

رونمایی لایکا از دوربین مدیوم فرمت S3 با سنسور 64 مگاپیکسلی

لایکا از دوربین مدیوم فرمت 64 مگاپیکسلی با نام Leica S3 به صورت رسمی در نمایشگاه فوتوکینا ۲۰۱۸ رونمایی کرد. دوربین جدید نسبت به مدل قبلی خود، دارای رزولوشن بالاتری است و در شرایط محیطی با نور مختلف، عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد.

S3 از منظره یاب اپتیکال بهره می برد و حسگری 64 مگاپیکسلی CMOS با نسبت 3 به 2 دارد. این دوربین نیز قادر خواهد بود با حداکثر سرعت ۳ فریم در ثانیه عکاسی کند که برای عکاسان ورزشی به هیچ وجه مناسب نیست اما خب این دوربین قطعا برای این دسته از عکاسان هم ساخته نشده و بیشتر هدف عکاسان استودیویی هستند. همچنین فیلم‌برداری ۴K در این دوربین وجود خواهد داشت و نکته فوق العاده آن‌جایی است که در فیلم‌برداری ۴K این دوربین کراپ نخواهد داشت و از تمام سطح سنسور برای فیلم‌برداری استفاده می‌کند.

علاوه بر این از قابلیت اتصال به شبکه های وای فای بهره می برد و قابلیت ثبت تا 3 عکس در هر ثانیه را دارد. لایکا S3 با ماونت لنز L سازگار است. لایکا در مراسم رونمایی رسمی لایکا اس ۳، علاوه‌بر معرفی دوربین جدید خود، از اپلیکیشن جدیدی با نام Leica FOTOS نیز رونمایی کرد. کاربران دوربین‌های لایکا می‌توانند بلافاصله بعد از گرفتن عکس با دوربین، با کمک این اپلیکیشن، تصاویر را از دوربین به گوشی هوشمند خود منتقل کنند.

اپلیکیشن جدید لایکا، علاوه‌بر امکان انتقال تصاویر از دوربین به گوشی هوشمند، امکان بازبینی و ویرایش تصاویر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند همه‌ی جزئیات موجود در عکس‌ گرفته‌شده را مشاهده کنند و اگر اشکالاتی در نوردهی و یا شفافیت عکس مشاهده کردند، آن را اصلاح کنند. دوربین Leica CL، یک سیستم دوربین همه‌کاره، سریع و جمع‌وجور است که می‌تواند به‌خوبی نیاز کاربران و علاقه‌مندان به عکاسی را مرتفع سازد. براساس آخرین خبرهای منتشرشده، Leica S3 قرار است بهار سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا