اینستا 360 به خاطر دوربین‌های 360 و دوربین‌های اکشن خود شناخته شده است، امروز از اولین محصول اختصاصی وبکم خود رونمایی کرد. Insta360 Link یک وبکم 4K با گیمبال 3 محوره می باشد، بنابراین اساساً مانند DJI Pocket 2 بدون بدنه است. این شرکت در اینجا از سنسور 1/2 اینچی استفاده کرده که ظاهراً بسیار بزرگتر از چیزی است که رقبا ارائه می دهد.

به عنوان مثال، Logitech Brio آزمایش شده فقط دارای یک سنسور 1/4 اینچی است و OBSBOT Tiny 4K جدیدتر سنسوری 1/2.8 اینچی دارد، بنابراین Link باید از نظر دقت و محدوده دینامیکی بهتر از هر دو عمل کند. Insta360 دو میکروفون حذف نویز را نیز اضافه کرد که در عصر کار از راه دور بسیار مورد نیاز هستند. Insta360 Link را می توان با استفاده از گیره اسکرین روی یک مانیتور آویزان کرد، یا می توانید آن را روی هر پایه ای با استاندارد 1/4 اینچی قرار دهید.

سپس فقط باید به الگوریتم هوش مصنوعی دستگاه اجازه دهید چهره شما را ردیابی کند، به طوری که دوربین بتواند به اطراف حرکت کند و زوم کند – تا 4 برابر دیجیتال – تا شما را در مرکز کادر نگه دارد. ویژگی هوش مصنوعی همچنین از کنترل ژست‌ها برای بزرگنمایی و کوچکنمایی و همچنین فعال کردن تخته وایت برد پشتیبانی می‌کند – کمی شبیه تصحیح خودکار کیستون در پروژکتورها، اما برای نمایش وایت برد شما.

هنگامی که استفاده از Link را تمام کردید، برای حفظ حریم خصوصی، به طور خودکار دوربین در عرض 10 ثانیه بعد از عدم فعالیت به سمت پایین می رود. اپلیکیشن Link Controller به شما امکان می دهد پارامترهای مختلف تصویر مانند روشنایی، نوردهی، تعادل رنگ سفید و موارد دیگر را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید به نفع نرخ فریم بالاتر به رزولوشن‌های پایین‌تر تغییر دهید – 1080p و 720p تا 60 فریم بر ثانیه به جای 30 فریم در ثانیه در 4K می‌روند.

این نرم افزار حالت های مختلف عکسبرداری را نیز ارائه می دهد. حالت DeskView به شما این امکان را می دهد که به سرعت بین صورت و میز خود جابه جا شوید، که نمایش و گفتن معمول شما را کمی راحت تر می کند. همچنین حالت Whiteboard برای ردیابی ناحیه وایت برد تعیین شده شما، حالت پرتره برای پخش زنده در جهت عمودی، و حالت بالای سر برای نشان دادن لینک خود به سمت پایین برای نشان دادن سوژه در تبلت وجود دارد. در صورت نیاز، می‌توانید حالت HDR را نیز در صورت داشتن نور پس‌زمینه قوی تغییر دهید، اگرچه این حالت فقط در رزولوشن 1080p یا 720p در دسترس است و با سرعت 30 فریم در ثانیه محدود می‌شود.

Insta360 Link با زوم، مایکروسافت تیمز، اسکایپ، گوگل میت و پلتفرم‌های کنفرانس ویدیویی دیگر در مک اواس و ویندوز سازگار است. قیمت این محصول 300 دلار است و امروز از طریق وب سایت شرکت در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *