هواوی از تبلت جدیدش با نام Huawei MediaPad M5 Lite با چهار اسپیکر و نمایشگر 10.1 اینچی رونمایی کرد.  این تبلت از یک بدنه فلزی بهره گرفته و بلندگوهای چهارگانه آن توسط شرکت هارمن کاردن بهینه‌سازی و تنظیم شده است.

محصول جدید هواوی به نمایشگر 10.1 اینچی با نسبت ابعاد 16 به 10 و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و پردازنده اختصاصی کرین 659 مجهز شده است. مدیاپد ام 5 لایت در دو نسخه  با ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. علاوه بر بلندگوهای چهارگانه هواوی فناوری Histen 5.0 خود را نیز برای شبیه‌سازی صدای سه‌بعدی فراگیر به این تبلت آورده است. این تبلت همچنین از باتری 7500 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو با رابط کاربری EMUI 8.0 بهره می برد.

از سایر مشخصات این تبلت می‌توان به ضخامت ۷.۷ میلی‌متری، ۴۷۵ گرم وزن، اتصال LTE، بلوتوث ۴.۲، دوربین‌های ۸ مگاپیکسلی در پشت و جلو و همچنین درگاه USB-C اشاره کرد. علاوه بر این بسته به منطقه عرضه مدیاپد M5 لایت ممکن است با یک قلم M-Pen هواوی نیز همراه شود که توانایی تشخیص ۲۰۴۸ سطح فشار را دارد. این تبلت در دو رنگ طلایی و خاکستری فضایی به بازار عرضه خواهد شد اما قیمت و زمان عرضه آن هنوز اعلام نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *