نرم افزار و اینترنت

انتشار آپدیت Wear OS 2.1 برای ساعت های هوشمند

گوگل سرانجام سیستم عامل Wear OS 2.1 را برای ساعت های هوشمند عرضه کرد. این نسخه از سیستم عامل پوشیدنی گوگل تغییراتی را در طراحی خود تجربه می کند.

اکثر دارندگان ساعت‌های هوشمند باید خوشحال باشند چون آپدیت Wear OS 2.1 سرانجام در حال انتشار روی ساعت‌های هوشمند مختلف است. این آپدیت در حال عرضه روی تمامی ابزارهای پوشیدنی است. تمام اسمارت واچ های مجهز به Android Wear 2.0 که تا به حال معرفی شده اند و ساعت هایی که به این نسخه از این سیستم عامل پوشیدنی گوگل بروزرسانی می شوند، نسخه جدید Wear OS را دریافت می کنند.

محصولاتی مانند ال جی G واچ، سامسونگ گیر Live، نسل اول موتو 360، سونی اسمارت واچ 3 و ایسوس ZenWatch این نسخه از سیستم عامل پوشیدنی گوگل را دریافت نمی کنند. آپدیت Wear OS 2.1 شیوه گشت و گذار شما در ساعت‌های هوشمند را تغییر داده است و از این به بعد با حرکت دست خود از سمت بالا به پایین به منوی سریع دسترسی پیدا خواهید کرد و از سمت پایین به بالا نوتیفیکیشن‌ها برای شما نمایش داده خواهد شد. با کشیدن انگشت خود به سمت جپ صفحه وارد Google Fit خواهید شد در حالی که اگر این کار را به سمت راست صفحه تکرار کنید، دستیار صوتی گوگل آماده خدمت‌رسانی به شما خواهد بود.

در حال حاضر نمی توان در رابطه با زمان دریافت این بروزرسانی توسط تمام ساعت های هوشمند قادر به پشتیبانی از آن، اظهار نظر قطعی کرد. انتظار می رود تا چند روز آینده، سیستم عامل Wear OS 2.1 در اختیار تمام کاربران قرار بگیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا