نرم افزار و اینترنت

گوگل ویرایشگر ویدیویی جدیدی را به اپلیکیشن Photos افزود

در ماه سپتامبر سال گذشته، گوگل ابزار ویرایش ویدیوی جدید برای سرویس گوگل فوتوز ارائه کرد و اکنون این شرکت ویرایشگر ویدیوی را بروزرسانی کرده است. گوگل می گوید این ویژگی برای زیبا و آسان بودن استفاده از آن طراحی شده، بنابراین نیازی نیست که یک متخصص ویرایش ویدیو باشید.

بدیهی است که می توانید از آن برای اصلاح، تثبیت و چرخش فیلم های خود استفاده کنید، اما اکنون می توانید برش داده، تغییر چشم انداز، افزودن فیلتر و ویرایش های دانه دانه نیز بپردازید. این ویرایش های دانه ای حاوی کنترل هایی برای روشنایی، کنتراست، اشباع و گرما است، بنابراین کاملاً آنجا وجود دارد. در واقع، شرکت Mountain View می گوید که بیش از 30 کنترل مختلف برای این سرویس به ارمغان آورده است.

ویژگی های جدید ویرایش ویدیو اکنون در iOS وجود دارد و در هفته های آینده برای اکثر دستگاه های اندرویدی ارائه می شود. ویرایشگر دوباره طراحی شده در ماه های آینده از طریق iOS وارد می شود. موارد بعدی برخی از ویژگی های ویرایش جدید که منحصر به مشترکان Google One است. اگر با Google One آشنا نیستید، این بسته اشتراک گوگل  است که شامل مواردی مانند فضای ذخیره سازی و ویژگی های اضافی است.

از سوی دیگر این ویرایشگر جدید، دارای دو ابزار جدید Portrait Blur و Portrait Light هستند که هر دو از یادگیری ماشینی برای تنظیم عکس های پرتره استفاده می کنند. Portrait Blur به شما امکان می دهد تاری در تصویر تنظیم کنید، و Portrait Light به شما امکان می دهد نور را در صورت ها در چهره ها تنظیم کنید. علاوه بر این، از آنجا که این ویژگی ها از یادگیری ماشین به جای اطلاعات عمق استفاده می کنند، می توانید از آنها با تصاویری که در حالت عمودی گرفته نشده اند استفاده کنید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا