شرکت ریزر به تازگی در کنار گوشی ریزرفون 2، از نسخه ارزان‌تر لپ‌تاپ Blade 15 رونمایی کرد برای اولین بار از حافظه ذخیره سازی دوگانه پشتیبانی می‌کند. به‌این معنی که علاوه بر سازگاری با هارد درایو، می‌توان برای دسترسی به فضای ذخیره‌سازی بیشتر، از حافظه SSD نیز در این محصول استفاده کرد. این لپ تاپ جدید Razer Blade 15 Dual Storage Edition نام دارد.

نسخه Dual Storage لپ تاپ ریزر بلید 15 لپ تاپ گیمینگی جدیدتر اما رده پائین تر با اسمی شبیه به نسل های گذشته و با قیمت 1599 دلار، گزینه ای مقرون به صرفه تر و ارزشمند تر است. ظاهر این لپ تاپ شبیه به ریزر بلید 15 اصلی و با نامی شبیه به آن است اما نسخه Dual Storage، کمی ضخامت بیشتری دارد و در عین حال ریزر در آن از برخی بخش های رده بالا صرف نظر کرده است.

ریزر به‌منظور کاهش هزینه‌ها در این مدل جدید، مواردی از جمله نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و محفظه‌ی خنک‌کننده‌ی بخار را حذف و همچنین از روش قدیمی‌تر کروما برای ارائه‌ی قابلیت نور پس‌زمینه‌ی صفحه‌کلید بهره گرفته و بنابراین نور زمینه‌‌ی کلید‌ها برخلاف مدل‌های رده‌بالاتر همچنان در مدل جدید بلید ۱۵ وجود دارد.

اما هنوز Razer Blade جدید از قطعاتی قدرتمند برخوردار است که کاربر را به خود علاقمند کند. در این لپ تاپ از پردازنده قدرتمند Core i7 8750H استفاده شده است. به منظور پردازش های گرافیکی، این لپ تاپ به کارت گارفیک GTX 1060 Max Q به همراه 16 گیگابایت رم مجهز شده و همچنین از نمایشگر فول اچ دی با نرخ تازه سازی تصویر 60 هرتز برخوردار شده است. با اینکه مشخصات سخت افزاری این دستگاه نسبت به مدل های گران قیمت تر این سری فوق العاده به نظر میرسد اما مطمئنا توانایی اجرای بازی های روز را با کیفیت متوسط به بالا دارد.

از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان به حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی آن اشاره کرد. نمایشگر این محصول از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد و نرخ رفرش آن ۶۰ هرتز است. نسخه ارزان‌تر لپ‌تاپ Blade 15 همچنین دارای یک درگاه Ethernet هست که استفاده سیمی شبکه در خانه و محل کار را آسان‌تر خواهد کرد.

مدل بهتر، باریک‌تر و گران‌قیمت‌تر لپ‌تاپ ریزر بلید ۱۵ در یک رنگ جدید روشن موسوم به Mercury White در دسترس خریداران قرار دارد و باید گفت که این رنگ بسیار زیبا است. این محصول با همان قیمت پایه 1599 دلار از امروز در ایالات متحده، چین و برخی کشورهای اروپایی و از ماه آینده در سایر بازارهای منتخب قابل سفارش خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *