ادوبی از نسخه جدید ویرایشگر ویدیو با نام Premiere Rush CC برای دستگاه های آیپد اپل معرفی کرد. پریمیر راش CC، اپلیکیشنی جدید برای ویرایش ویدیو است که می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای یوتیوبرها باشد.

این اپلیکیشن جدید در حال حاضر برای نسخه دسکتاپ و iOS در دسترس قرار گرفته و بزودی برای اندروید هم منتشر خواهد شد.  پریمیر راش CC گزینه‌های مختلفی را برای خروجی گرفتن از ویدیوها ارائه می‌دهد که به‌صورت ویژه برای تمامی شبکه‌های اجتماعی نظیر اسنپ‌چت، اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و ویمیو بهینه‌سازی شده‌اند.

نرم افزار پریمیر راش CC برای آن دسته از یوتیوبرهایی می باشد که کارشان را تازه آغاز کردند و قصد دارند برای ویرایش محتوای ویدیویی خود، از اپلیکیشنی جامع استفاده کنند. به ادعای این شرکت، نسخه جدید پریمیر راش CC می تواند نسبت به اپلیکیشن‌های حرفه‌ای نظیر ادوبی پریمیر پرو، افترفکتس، ویرایش ویدیو را برای کاربران ساده تر کند.

فایل‌های پریمیر راش CC به‌طور کامل با پریمیر پرو سازگار هستند و این یعنی می‌توانید بخشی از کار خود را با پروجکت راش انجام دهید و بقیه‌ی آن را از طریق اپلیکیشنی قدرتمندتر تکمیل کنید. کاربران قادر خواهند بود تا با مراجعه به سایت رسمی ادوبی پلنهای موجود برای خرید این اپلیکیشن جدید را (که برای اشخاص حقیقی معادل ماهانه ۱۰ دلار است) مشاهده کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *