نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام در حال آزمایش روی صفحه پروفایل جدید است

اینستاگرام امروز، با انتشار بیانیه ای در وب سایت، اعلام کرد که در حال کار روی صفحه جدید پروفایل برای کاربران است.

بر اساس تصاویری که از طراحی جدید صفحه پروفایل اینستاگرام منتشر شده است، دسترسی به آیتم‌های موجود در صفحه پروفایل راحت‌تر شده و به نوعی تعداد فالورها و فالوینگ افراد که در نسخه فعلی در جایگاه پراهمیت‌تری قرار داشت و در نگاه اول جلب توجه می‌کرد، کم‌رنگ‌تر شده و حتی تعداد پست‌های کاربر بنابر آنچه که از تصویر منتشر شده پیداست کاملا حذف شده است.

اینستاگرام نیز مطمئنا در مورد اعتبار پلتفرم خود حساسیت دارد و این دقیقا همان دلیلی است که باعث شده این شبکه اجتماعی به فکر حذف لایک ها و فالوهای ساختگی بیافتد. دسترسی به آیکون فالو و ارسال پیام خصوصی در طراحی جدید پروفایل اینستاگرام راحت تر شده و دکمه های این دو در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

نمایش شبکه ای تصاویر، پست ها و تصاویر تگ شده هر کدام در تگ های جداگانه ای قرار گرفته اند. دیگر تغییر در تب بندی پروفایل جدید اینستاگرام، تب مجزا برای IGTV است. برای حساب های تجاری، یک تب Shop نیز در کنار گزینه های اضافه مانند دایرکت ها، تماس ها و آغاز سفارش وجود خواهد داشت.

اینستاگرام هدف از طراحی جدید صفحه پروفایل اینستاگرام را استفاده راحت‌تر و واضح‌تر از این اپلیکیشن دانسته است. این طراحی جدید فعلا در مرحله آزمایشی قرار دارد اما از امروز برای برخی کاربران به نمایش در خواهد آمد و در چند هفته آینده با دریافت بازخورد کاربران و رفتار آنها در طراحی پروفایل جدید تکمیل شده و به تدریج برای تمام کاربران فعال خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا