گجت و پوشیدنی

رونمایی 1More از اولین ایرباد بیسیم Stylish TWS

شرکت 1More از نخستین ایرباد کاملاً بیسیم خود با نام Stylish TWS رونمایی کرده و خریداران برای سفارش آن باید 99 دلار در حساب بانکی خود پول داشته باشند.

این ایرفون همان‌طور که از نامش پیداست ظاهر بسیار زیبایی دارد و از نوع درون گوشی برای آیزولیشن بهتر طراحی شده است. ابعاد این ایرباد نیز نسبتاً کوچک است و احتمالاً در استفاده از آن به مشکلی برخورد نخواهید کرد. به گفته وان‌مور با هر شارژ می‌توانید روی دو ساعت و نیم پخش موسیقی حساب کنید. کیسی که با این ایرفون همراه است نیز می‌تواند تا دوبار آن را شارژ کند.

خریداران می توانند هدفون جدید شرکت وان مور را در رنگ های مشکی و یا طلایی سفارش دهند. هدفون Stylish TWS وان مور در زمان مناسبی روانه بازار می شود. تا به امروز شرکت های زیادی از ایربادهای بی سیم خود رونمایی کرده اند که معروف ترین آن ها، ایرپاد اپل است. کمپانی های Bragi، جبرا، سنهایزر و B&O در گذشته از محصولات مشابهی رونمایی کرده بودند.

علاوه بر این دوام شارژ ۲.۵ ساعته نسبت به دوام شارژ بالاتر از ۴ ساعت در رقبا یک نقطه ضعف بزرگ محسوب می‌شود. وان‌مور همچنین اشاره‌ای به پشتیبانی از کدک‌های بلوتوث باکیفیت مثل aptX یا LDAC نیز نکرده است. هدفون Triple Driver با قیمت 99 دلار به بازار عرضه می شود که کیفیت صوتی بسیار بالایی را با قیمت 99 دلار در اختیار خریداران قرار می دهد. در صورتی که کیفیت صوتی Stylish TWS با Triple Driver یکسان باشد، ارزش خرید آن افزایش پیدا می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا