گجت و پوشیدنی

اسپیکر هوشمند هواوی Sound X با قیمت پایه 284 دلار معرفی شد

هواوی روز گذشته در جریان رویداد معرفی محصولات خود از جمله تبلت پرچمدار میت پد پرو و لپ تاپ جدید، از یک اسپیکر هوشمند با نام Sound X رونمایی کرده است.  اسپیکر هوشمند Sound X هواوی، با همکاری شرکت فرانسوی Devialet ساخته شده است. این اسپیکر، یک ست‌آپ صدای فراگیر با دو ساب‌ووفر ۳.۵ اینچی ارایه می‌کند که در نهایت دارای خروجی ترکیبی ۶۰ واتی است.

همچنین یک تقویت‌کننده باس بر روی آن وجود دارد که می‌تواند فرکانس را تا ۴۰ هرتز پایین بیاورد و صدای اسپیکر را تا ۹۳ دسیبل افزایش دهد. طراحی آکوستیک Push-Push شرکت Devialet، از اعوجاج صدا در سطوح بالاتر جلوگیری می‌کند. این اسپیکر هوشمند به پردازنده‌ چهار هسته‌ای، رم 512 مگابایتی و حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایتی مجهز شده است. یک میکروفون ضد نویز داخلی درون آن قرار دارد، یک کلید فیزیکی برای قطع صدا، کنترل‌های ولوم صدا و همچنین یک دستیار مجازی هوشمند در دسترس کاربران قرار خواهند داشت.

Sound X یک قاب فلزی پوشیده است که 165 میلی‌منر عرض، 203 میلی‌متر ارتقاء و 3.5 کیلوگرم وزن دارد. از نظر ارتباطی نیز می‌توان وای فای و بلوتوث نسخه 5 را در آن یافت. قیمت اسپیکر جدید هواوی از ۱۹۹۹ یوان چین (معادل ۲۸۵ دلار آمریکا) شروع می‌شود و فروش آن از تاریخ 5 دسامبر شروع خواهد شد. شما همچنین می‌توانید این اسپیکر را با بهره‌گیری از Stereo Set با قیمت 552 دلار خریداری کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا