نرم افزار و اینترنت

انتشار نسخه 64 فایرفاکس با پشتیبانی از پنجره اشتراک گذاری ویندوز 10

شرکت موزیلا به تازگی نسخه 64 مرورگر محبوب فایرفاکس را با قابلیت جدید پشتیبانی از پنجره اشتراک گذاری ویندوز 10 منتشر کرد. این ویژگی که فقط در ویندوز 10 در دسترس است پنجره Share ویندوز 10 را در منوی اصلی مرورگر قرار داده است.

زمانی که این گزینه که در نسخه های دیگر سیستم عامل ویندوز مخفی شده است را کلیک کنید، پاپ آپ مربوط به اشتراک گذاری ویندوز 10 ظاهر خواهد شد. همچنین در نسخه جدید مدیریت زبانه ها بروزرسانی شده و حالا می‌توانید چندین زبانه را از نوار زبانه‌ها انتخاب کنید و آن‌ها را به سادگی انتقال دهید، نشان کنید، پین کنید یا ببندید.

همچنین کاربران ویندوز حالا می‌توانند با استفاده از پنجره اشتراک گذاری سیستم عامل خود، صفحات وب را به اشتراک بگذارند. گزینه Share در منوی Page Actions که با سه نقطه مشخص شده است قرار دارد. همچنین قابلیت حذف افزونه‌ها به منوی محتوا که از طریق کلید نوار ابزار در دسترس است.

خوشبختانه این تغییرات نشان دهنده این است که ویندوز 10 در حال رسیدن به حجم زیادی از کاربران است و توسعه دهندگان دیگر نمی‌توانند تغییراتی که مایکروسافت برای مدرنیزه کردن سیستم عامل خود و بهبود تجربه کاربری انجام می‌دهد را نادیده بگیرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا