نرم افزار و اینترنت

معرفی سامسونگ از سیستم Remote Access برای تلویزیون‌های هوشمند

سامسونگ به تازگی یک قابلیت جدید را برای تلویزیون‌های سال ۲۰۱۹ خود معرفی کرده که به افراد اجازه خواهد داد دستگاه‌های مختلف مانند رایانه‌های شخصی، لپتاپ‌ها و گوشی‌های هوشمند را با استفاده از تلویزیون خود کنترل کنند.

قابلیت دسترسی از راه دور یا Remote Access تلویزیون‌های 2019 سامسونگ، به کاربران اجازه می‌دهد که کامپیوتر خود را از طریق تلویزیون کنترل کنند. در صورتی که لوازم جانبی مختلفی مانند کیبورد در اختیار دارید، می‌توانید آن را به تلویزیون وصل کرده و از محتوای درون کامپیوتر خود با صفحه‌نمایش بزرگ یک تلویزیون لذت ببرید.

از سوی دیگر، Remote Access می تواند دسترسی کاربران به “فضاهای ابری” را در تلویزیون های هوشمند سامسونگ ممکن ساخته و کاربران به سادگی به فایل ها و اسناد خود که بر روی فضای ابری ذخیره شده است، دسترسی یابند.

سامسونگ ادعا می‌کند «دسترسی از راه دور» در هر نقطه از جهان به دلیل مشارکت با VMware و زیرساخت دسکتاپ مجازی آن کار خواهد کرد. این فناوری به کاربران اجازه خواهد داد تا به یک دسکتاپ خاص دسترسی داشته باشند که روی یک سرور متمرکز ذخیره شده است. ایده این است که کاربران می‌توانند دسکتاپ خود را از هر کجا که هستند، ببینند و هنگامی که یک شخص از این برنامه خارج می‌شود، سیستم دوباره تنظیم می‌شود.

در بحث امنیت، سامسونگ سیستم پیشرفته Samsung Knox را به خدمت گرفته است تا امنیت این ویژگی را تامین نماید. پس منتظر تلویزیون هایی باشید که تمامی دنیای دیجیتالی شما را بزرگتر از پیش خواهد کرد. احتمالاً زمانی که سامسونگ از خانواده تلویزیون‌های نسل بعد خود رونمایی کند، درباره Remote Access بیشتر خواهیم شنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا