فناوری

رونمایی ایسوس از اولین تبلت مجهز به Chrome OS برای مصارف خانگی

ایسوس از نخستین تبلت مجهز به سیستم عامل Chrome OS تحت عنوان CT100 پرده برداشت. سال گذشته ایسر از اولین تبلت مجهز به سیستم عامل کروم، Chromebook Tab 10 رونمایی کرد و سپس گوگل پیکسل اسلیت در معرض دید عموم قرار گرفت.

ایسوس تبلت جدید خودش را به یک پردازنده ۶ هسته‌ای OP1 همراه با ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده است. تبلت CT100 از پورت USB-C بهره می‌برد و ایسوس ظرفیت باتری آن را به اندازه «یک روز کامل در مدرسه» توصیف کرده که به طور تقریبی ۷ ساعت طول می‌کشد. ایسوس کروم بوک تبلت CT100 از نمایشگر 9.7 اینچی بهره گرفته و رزولوشن صفحه نمایش این تبلت برابر با 1536 در 2048 پیکسل است.

این تبلت جدید در برابر سقوط از ارتفاع 100 سانتی متری مقاوم است. محصول جدید ایسوس ضخامت و وزن بالایی دارد. ضخامت این تبلت برابر با 9.9 میلی متر بوده و وزن آن به 568 گرم می رسد. ایسوس کروم بوک تبلت CT100 از قلم پشتیبانی می کند و این قلم درون فریم دستگاه قرار گرفته است. در حال حاضر ایسوس قیمت این محصول را اعلام نکرده است. در هفته آینده نمایشگاه CES 2019 اطلاعات کامل این دستگاه در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا