هنوز چند روزی تا برگزاری نمایشگاه CES 2019 باقی نمانده که ایسوس از جدیدترین مینی کامپیوتر خود تحت عنوان Mini PC ProArt PA90 پرده برداشت.

این مینی کامپیوتر جدید از جدید‌ترین پردازنده‌ی اینتل یعنی Core i9-9900K و یا Core i7-9700K استفاده می‌کند و قدرت و عملکردی فوق العاده برای طراحی‌های گرافیکی ارائه می‌کند. در بخش کارت گرافیک، از مدل های قدرتمند P4000 یا P2000 سری NVIDIA Quadro استفاده کرده و بالاترین توان رندرینگ را ارائه می دهد.

مینی کامپیوتر ProArt PA90 از خنک کننده‌ی مایع برای پردازنده‌ها استفاده می‌شود که تا ۳۶ درصد صدای تولید شده توسط این کامپیوتر‌ها را نسبت به کامپیوتر‌های رومیزی معمولی کمتر می‌کند.. سیستم خنک کننده به گونه ای طراحی شده است که اگر دما به 80 درجه سانتی گراد برسد، پوشش بالایی کیس بالاتر رفته و گردش هوا را بهبود می بخشد.

کامپیوتر ProArt PA90 از یک درگاه Thunderbolt 3 استفاده می کند. این رابط دارای پهنای باند 40 گیگابیت در ثانیه است. همچنین سازگاری آن با USB-C، می تواند یک ترمینال I/O کامل را در اختیار کاربران بگذارد. ایسوس از 3 درایو ذخیره سازی شامل 2 درایو M.2 PCIe با ظرفیت 512 گیگابایت و یک درایو HDD با ظرفیت 1 ترابایت کمک گرفته است.

حداکثر 64 گیگابایت حافظه DDR4 با فرکانس 2666 مگاهرتز هم این بخش را تکمیل کرده و بالاترین قدرت و سرعت را به سامانه های رندر ارائه می دهد. قیمت این دستگاه هنوز به صورت رسمی اعلام نشده. اما با توجه به اینکه پردازنده‌ی اینتل Core i9-9900K به تنهایی ۵۰۰ دلار قیمت دارد، باید انتظار داشته باشیم که ProArt PA90 خیلی بیشتر از ۱۰۰۰ دلار قیمت گذاری شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *