دی‌لینک به تازگی از مودم/روتر موسوم به DWR-2010 رونمایی کرده که با یک سیم‌کارت 5G می‌تواند اینترنت پرسرعت به اشتراک بگذارد.

مودم خانگی 5G دی‌لینک یک روتر است که به‌جای اتصال به کابل شبکه یا تلفن از سیم‌کارت 5G‌ برای فراهم کردن اینترنت بی‌سیم وای‌فای در سطح خانه استفاده می‌کند. این روتر جدید نرخ انتقال تا ۳ گیگابیت بر ثانیه را به ارمغان می آورد؛ سرعتی ۴۰ برابر بیشتر از سرعت میانگین اینترنت پهن‌باند آمریکا یعنی ۷۰ مگابیت بر ثانیه خواهد داشت.

روتر DWR-2010 دی‌لینک از فرکانس‌های زیر ۶ گیگاهرتز یا mmWave پشتیبانی می‌کند و دارای یک درگاه LAN با امکان ارائه‌ سرعت ۲.۵گیگابیت بر ثانیه، یک درگاه LAN دیگر با امکان ارائه‌ سرعت ۱ گیگابیت بر ثانیه و یک درگاه WAN/LAN با امکان ارائه‌ سرعت ۱ گیگابیت بر ثانیه است. روتر 5G دی‌لینک افزون‌بر‌این‌ها، از وای‌فای دو بانده‌ی AC2600 با MU-MIMO پشتیبانی می‌کند و دارای چهار آنتن خارجی است. این روتر همچنین از VoLTE یا فناوری برقراری تماس بر بستر شبکه‌ی LTE نیز پشتیبانی می‌کند. دی‌لینک قصد دارد این روتر را در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ به اپراتورها و بازار عرضه کند.

دی‌لینک در کنار روتر مذکور از محصولات جدیدی برای اکوسیستم خانه هوشمند mydlink نیز رونمایی کرده که شامل سنسور آب وای‌ فای سازگار با دستیار هوشمند گوگل می شود. این سنسور  نشت آب در امتداد یک خط لوله، زیر سینک و  جاهای دیگر را شناسایی کرده و کاربر اطلاع می دهد. سنسور مذکور تا پایان سال جاری و با قیمت ۵۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

پریز هوشمند وای‌فای DSP-W118 برای درون منزل و DSP-W320 برای محیط بیرونی. هر دو از دستیار گوگل، الکسا و اپلیکیشن mydlink بدون نیاز به هاب داخلی پشتیبانی می‌کنند. مدل داخلی این پریز می‌تواند سایر پریزها را مسدود کردی و مدل خارجی هم با استاندارد IP44 دربرابر آب و گردوغبار مقاوم است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *