سخت افزار

استیل سریز از کیبوردهای مکانیکی سریع و فشرده جدید Apex رونمایی کرد

ما بالاخره وارد دوران “کوچک و سریع” کیبوردهای مکانیکی بازی می شویم. استیل سریز به تازگی Apex 9 TKL و Apex 9 Mini جدید را عرضه کرده، دو کیبورد جمع و جور که دارای سوئیچ های اپتیکال سفارشی و طراحی شگفت آور قابل تنظیم هستند.

با نادیده گرفتن تفاوت‌ها در فرم فاکتور، Apex 9 TKL و Apex 9 Mini یکسان هستند. هر دو کیبورد از کلیدهای Double Shot PBT، سوئیچ های قابل تعویض، پایه های قابل تنظیم و صفحه رویی آلومینیومی استفاده می کنند. آنها از طریق کابل USB-C به رایانه شما متصل می شوند و نور RGB قابل تنظیم (که از طریق نرم افزار SteelSeries GG کنترل می شود) ارائه می دهند.

اما مهمتر از آن، اینها اولین کیبوردهای Apex با سوئیچ های اپتیکال OptiPoint SteelSeries هستند که فقط در 1.0 میلی متر فعال می شوند و زمان پاسخگویی 0.2 میلی ثانیه با debounce صفر دارند. هنگامی که کیبوردی با حساسیت کمتر می‌خواهید، می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار SteelSeries، سوئیچ‌ها را در فاصله 1.5 میلی‌متری فعال کنید.

واضح است که SteelSeries چیز جالبی در دست دارد. این شرکت به صراحت بیان کرده که این کیبوردها برای قهرمانان حرفه‌ای ورزش‌های الکترونیکی ساخته شده‌اند، که اخیراً به کیبوردهای بزرگ و بی‌حجم پشت کرده‌اند. یک طراحی جمع و جور فقط قابل حمل نیست، بلکه فضای بیشتری برای چرخاندن ماوس به شما می دهد. Apex 9 TKL و Apex 9 Mini هر دو 130 دلار قیمت دارند. باز هم، تنها تفاوت در اینجا در فرم فاکتور است.

منبع
reviewgeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا