چند روزی بیشتر تا برگزاری CES 2019 باقی نمانده، هواوی از گوشی اقتصادی جدید خود تحت عنوان Honor Play 8A رونمایی کرد. گفتنی است که آنر پلی 8A شباهت چندانی با نسخه سال قبل از سری آنر پلی ندارد و از آنجا که در گروه اقتصادی ها جای گرفته خبری از حسگر اثرانگشت هم در آن نیست.

آنر پلی 8A به نمایشگری 6.09 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز شده است. در بالای این نمایشگر، مانند بسیاری از گوشی‌های اخیر شرکت‌های مختلف، بریدگی قطره‌ای‌شکل برای قرارگیری دوربین سلفی مشاهده می‌شود. نمایشگر آنر پلی 8A در اینچ ۲۸۳ پیکسل دارد و نسبت آن به بدنه‌ی دستگاه در حدود ۸۱ درصد است.

آنر پلی 8A از سیستم عامل اندروید 9.0 پای در کنار رابط کاربری EMUI 9.0 برخوردار بوده و قدرت پردازشی آن را  تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای مدیاتک هلیو P35 با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز برعهده دارد. پردازنده‌ی گرافیکی در نظر گرفته‌شده برای آنر پلی 8A تراشه‌ی PowerVR GE8320 است و این گوشی در دو نسخه‌ با ۳۲ و ۶۴گیگابایت حافظه‌ی داخلی به فروش می‌رسد. همچنین امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی تا ۵۱۲گیگابایت ازطریق کارت حافظه وجود دارد. گفتنی است میزان رم به‌کاررفته در هر دو نسخه ۳گیگابایت است.

به لطف دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی این موبایل (با گشودگی لنز f/2.0) قابلیت قفل گشایی از طریق تشخیص چهره برای آنر پلی 8A فراهم شده و دوربین جلویی آن نیز در بریدگی نمایشگر قطره ای شکل آن جای گرفته است. دوربین اصلی دستگاه نیز 13 مگاپیکسل با فلش دوگانه است.  انرژی مورد نیاز همه این قطعات نیز از طریق باتری ۳۰۲۰ میلی امپرساعتی اش تامین می گردد. قیمت پایه این دستگاه 120 دلار بوده و در رنگ های مشکی، طلایی، آبی، قرمز عرضه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *