شرکت Matrix در نمایشگاه CES 2019، از جدیدترین ساعت هوشمند تحت عنوان PowerWatch 2 رونمایی کرد. این ساعت ابتدا سال پیش عرضه شد و تمامی انرژی خود را از گرمای بدن و مچ کاربر جذب می‌کرد. طی این یک سال، شرکت Matrix فعالیت زیادی داشته و توانسته که صفحه‌نمایش ساعت از از سیاه و سفید به یک صفحه‌نمایش 1.2 اینچی رنگی تبدیل کند.

ویژگی اصلی این ساعت این است که با گرمای بدن و نور خورشید شارژ می‌شود و از این مهم‌تر این ساعت به شارژ با برق احتیاج ندارد. ساعت PowerWatch 2 همانند دیگر ساعت‌های هوشمند به GPS و سنسورهای حرکتی هم مجهز است.

این ساعت امکان مقابله و به چالش کشیدن محصولاتی همچون اپل واچ را ندارد. نمی‌توانید اپلیکیشن‌های جداگانه را دانلود کنید، پشتیبانی از نوتیفیکیشن این محصول کم است و نمی‌توانید با آن تماس بگیرید. شرکت سازنده می‌گوید که می‌خواهد افرادی را جذب کند که ماجراجو هستند؛ کسانی که دسترسی به شارژ ندارند و زمان زیادی را بیرون از منزل صرف می‌کنند.

با توجه به مدل شارژ ان صفحه نمایش LCD این ساعت همواره روشن است همچنین قابلیت ضد خش و ضد آب تا عمق ۲۰۰ متری را دارد. مانیتور ضربان قلب، قطب‌نما، اندازه‌گیری سرعت و حتی ریتم ضربان قلب شما از قابلیت‌های جذاب این محصول است. قیمت این ساعت ۱۹۹ دلار ( با حمایت از طرح آن در سایت indiegogo) است. اما قیمت اصلی آن در بازار ۴۹۹ دلار خواهد بود و عرضه آن از همین امسال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *