در جریان CES 2019، سامسونگ از نسل جدید لپ تاپ گیمینگ Odyssey 2019 در نمایشگاه لاس وگاس معرفی کرد. این نخستین باری نیست که سامسونگ یک لپ تاپ گیمینگ تولید می‌کند، آن‌ها مدتیست به عرضه لپ تاپ‌های خانواده اودیسه می‌پردازند؛ اما مدل 2019 لپ تاپ گیمینگ اودیسه چیزی فراتر از انتظارات است.

سامسونگ جدیدترین کارت گرافیک انویدیا را که به تازگی معرفی شده در لپ‌تاپ خود قرار داده است. این محصول از کارت گرافیک RTX 2080 استفاده می‌کند. پردازنده این لپ‌تاپ Core i7 نسل هشتم اینتل است. سامسونگ اطلاعات دقیقی در مورد آن نداده اما احتمالا با Core i7 8850H روبرو باشیم. همچنین این محصول 16 گیگابایت رم در اختیار دارد. صفحه‌نمایش لپ‌تاپ 15.6 اینچ است و نرخ رفرش آن هم روی 144 هرتز قرار دارد. رزولوشن صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ 1080 است.

CE

از نظر فضای ذخیره سازی نیز یک حافظه SSD NVMe با ظرفیت 256 گیگابایت و یک هارد دیسک 1 ترابایتی در دسترس کاربران خواهد بود؛‌ گرچه مشتریان می‌توانند با پرداخت هزینه‌های اضافی، این حافظه‌ها را به دلخواه خود تغییر دهند. در اینجا یک درگاه USB-C در کنار سه درگاه USB-A‌ و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون هم وجود دارد.

سامسونگ، مدل 2019 لپ تاپ گیمینگ اودیسه خود را با ظاهری متفاوت معرفی کرده است (یک لولای باریک بین نمایشگر و کیبورد) که باعث منعکس کردن آن نسبت به دیگر لپ تاپ های گیمینگ بازار شده است. نوت بوک اودیسه احتمالا اوایل سال 2019 روانه‌ی بازار شود، اما متاسفانه خبری از قیمت و تاریخ دقیق عرضه‌ی آن هنوز در دست نیست.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *