در جریان CES 2019، شرکت انکر (Anker) از شارژر فوق سریع خود با نام Atom PD 1 پرده برداری کرد. طبق اعلام انکر انتظار می‌رود شارژر Atom PD 1 تا آخر ماه ژانویه (‌وایل بهمن‌ماه)‌ به قیمت ۲۹.۹۹  دلار به بازار عرضه شود.

شارژرهای سری PowerPort Atom، جدیدترین شارژرهای فوق سریع انکر هستند که بنا به اعلام شرکت در نمایشگاه CES قرار است اولین محصول این سری یعنی Atom PD 1 تا پایان ماه ژانویه به بازار عرضه شود. Atom PD 1 ماه اکتبر رسما معرفی شد و قرار بود تا ماه نوامبر به بازار عرضه شود ولی این اتفاق نیفتاد و عرضه‌ی شارژر فوق سریع به تعویق افتاد.

شارژر PowerPort Atom PD 1 انکر یکی از اولین شارژرهای موجود بازار است که در تولید آن از نیترید گالیم استفاده شده است. این شارژر می‌تواند گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌هایی مثل سوئیچ نینتندو را با سرعت بالایی شارژ کند. همچنین می‌تواند به‌عنوان شارژر USB-C لپ‌تاپ مورد استفاده قرار گیرد. از سوی دیگر Anker قصد دارد در اواخر سال جاری میلادی از شارژر PowerPort Atom PD 2 با توان ۶۰ وات و همچنین از شارژر PowerPort Atom PD 4 با چهار پورت، دو پورت USB-C و دو پورت USB Type-A با توان ۱۰۰۰ وات رونمایی کند.

  • توان کلی خروجی : 30W
  • ولتاژ ورودی: 100–240V ~ 1.2A 50–60Hz
  • جریان ورودی و خروجی: 5V = 3A / 9V = 3A / 15V = 2A / 20V = 1.5A
  • ابعاد : ۴.۰۸ در ۳.۴۷ در  ۳.۷۸ سانتی‌متر
  • وزن: 62.36 گرم
سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *