گیگابایت به تازگی از سری جدید مینی پی‌سی BRIX با پردازنده های AMD Ryzen 5000U رونمایی کرد. این پردازنده های جدید با فناوری 7 نانومتری توسعه یافته اند و از 8 هسته و 16 رشته بهره می برند. این پردازنده ها با بهره مندی از معماری اصلی AMD Zen 3 و هسته های پردازنده گرافیکی Vega، عملکرد را به میزان قابل توجهی در بارهای مربوط به پردازنده و گرافیک افزایش می دهند.

طراحی کاملاً جدید 2021 BRIX mini-PC چهار خروجی نمایشگر، 2.5G اترنت و 802.11ax WiFi 6E را پیکربندی کرده و قدرتمندترین مینی کامپیوتر چند وظیفه ای را با عملکرد و پاسخ دهی حیرت انگیز برای بازی یا ایجاد محتوا فراهم می کند. تلاش تیم سازنده گیگابایت به جدیدترین سری مینی پی‌سی ها BRIX  اجازه می دهد عملکردهای جامع را در اندازه جمع و جور (44 در 134 در 139 میلی متر) ادغام کند. جدیدترین مینی رایانه BRIX گیگابایت دو نوع نسخه را ارائه می دهد که نسخه Slim و Tall است. نسخه Tall به کاربران امکان نصب حافظه ذخیره سازی اضافی 2.5 اینچی SSD/HDD را می دهد.

همچنین، کیت های به روزرسانی جدید دو گزینه جدید دارند. گزینه ها شامل: (1) گسترش دهنده I/O برای افزودن شبکه دوم و پورت ارتباطی RS232 و (2) گسترش دهنده ذخیره سازی: افزودن 2 حافظه دیگر 2280 M.2 SSD برای اجرای BRIX با 3 حافظه SSD. این انعطاف پذیری و عملکرد را برای انطباق با اپلیکیشن های مختلف بسیار افزایش می دهد. با خروجی های مختلف ورودی/خروجی، سیستم های کوچک اندازه BRIX امکانات نامحدودی را ارائه می دهند. همراه با یک براکت VESA، جدیدترین مینی رایانه BRIX گیگابایت می تواند به راحتی در پشت مانیتور نصب شود و برنامه های متنوعی را در زمینه های مختلف صنعت، تجارت یا آموزش انجام دهد.

مینی PC جدید BRIX از چهار خروجی صفحه نمایش 4K/60P از طریق دو پورت HDMI، یک USB-C DisplayPort و یک مینی دیسپلی پورت پشتیبانی می کند تا از نظر سازگاری مانیتور بهترین نتیجه را داشته باشد. کاربران می توانند بدون نیاز به چندین دستگاه، مانیتورها را با توجه به کاربردهای مختلفشان برای چند وظیفه اختصاص دهند. جدیدترین مینی رایانه گیگابایت AMD Ryzen 5000U BRIX همچنین دارای فناوری انحصاری Ultra Durable گیگابایت است و تأییدهای دقیق را انجام می دهد که بهترین ادغام کیفیت و عملکرد نهایی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این BRIX جدید 2021 در سه ماهه سوم 2021 در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *