اینستاگرام به‌زودی امکانی را برای کاربران iOS فراهم می‌کند که می‌توانند یک پست را به‌صورت همزمان در چند حساب کاربری خود منتشر کنند.

قابلیت جدید برای افرادی بسیار مفید است که به طور همزمان از چند اکانت بر روی گوشی خود استفاده می‌کنند. اینستاگرام به رسانه TechCrunch در رابطه با آن گفته است که کاربران با چند حساب اینستاگرام، می‌توانند به طور همزمان از دستگاه iOS خود محتوا به اشتراک بگذارند.

این ویژگی جدید که سلف‌ریگرام (self-regram) نام دارد، هنگام به اشتراک گذاشتن یک پست جدید در دسترسی قرار می‌گیرد، به این صورت که درکنار گزینه‌های «تگ کردن» و «انتخاب مکان» گزینه‌ی جدیدی به‌نام «انتشار در سایر حساب‌ها» اضافه خواهد شد و کاربران از این طریق می‌تواند سایر حساب‌های کاربری خود را انتخاب کرده و پست را به‌صورت همزمان در آن‌ها به اشتراک بگذارند.

این ویژگی جدید به منظور بهبود تجربه کاربری برای اینفلوئنسرها و یا کاربران عادی است که همزمان چند حساب بر روی گوشی خود دارند و دیگر می‌توانند به راحتی یک عکس یا محتوای خاص را بر روی همه پروفایل‌های خود به اشتراک بگذارند. البته این موضوع برای آن دسته از افراد چند اکانته که قصد ندارند، حساب‌های مختلفشان با یکدیگر هیچ تداخلی داشته باشد، احتمالاً قابلیت جدید چندان به کارشان نخواهد آمد. با این حال داشتن چندین اکانت به خودی خود می‌تواند ثابت کند که این شبکه اجتماعی تا چه اندازه برای کسب و کارها مفید واقع شده است.

اینستاگرم همچنین در حال آزمایش شورتکاتی برای کاربران اندروید است که بتوانند تصاویر مورد نظر خود را از گوگل فوتوز بارگذاری کنند. یکی از نمایندگان اینستاگرام درباره‌ این ویژگی به تک‌کرانچ می گوید که امکان بارگذاری تصویر از گوگل‌فوتوز قبلا در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته بود اما پشت چندین مرحله‌ی مختلف پنهان شده بود، ما در تلاش هستیم تا امکان دسترسی به این ویژگی را راحت‌تر کنیم.

اینستاگرام تاریخ دقیق اضافه شدن ویژگی سلف‌ریگرام برای کاربران iOS را اعلام نکرده اما این ویژگی احتمالا درحال‌حاضر در اختیار تعدادی از کاربران قرار گرفته است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *