سونی به تازگی از دوربین کامپکت بدون آینه خود با نام a6400 رونمایی کرد. یک از ویژگی این دوربین نسبت به سایر نسل های قبلی‌اش صفحه نمایش تاچ آن است که می تواند تا ۱۸۰ درجه چرخش داشته باشد و به لطف آن قادر خواهید بود پیش نمایشی قابل تنظیم از محتوای ویدیویی در دست تهیه خود را مشاهده نمایید.

دوربین کامپکت A6400 به لطف فیلم‌برداری 4K@30fps و صفحه‌نمایش چرخشی برای ولاگرها گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود. این دوربین همچنین سیستم فوکوس خودکار فوق سریع ۴۲۵ نقطه‌ای (کنتراست و PDAF) را از سری a7III و a9 به ارث برده که می‌تواند در ۲ صدم ثانیه فوکوس کرده و چشم سوژه‌ها را نیز دنبال کند.

سونی همچنین اعلام کرده که سیستم Eye AF آن که از دید کامپیوتری برای تشخیص مردم و فوکوس روی چشم هایشان استفاده می کند حالا سریع تر شده و میتواند به صورت آنی عمل کند و حتی با یک آپدیت نرم افزاری چشم های حیوانات را هم شناسایی کند.

دوربین a6400 سونی از سنسور جدید ۲۴.۲ مگاپیکسلی Exmor APS-C و پردازنده تصویر جدید BIONZ X استفاده می کند. این دوربین می‌تواند با شاتر مکانیکی با نرخ ۱۱ فریم بر ثانیه و در حالت بی‌صدا با نرخ ۸ فریم بر ثانیه عکاسی کند که هر دو با فوکوس و نوردهی خودکار انجام می‌شوند. بافر دوربین هم توانایی ذخیره ۱۱۶ تصویر JPG و ۴۶ تصویر RAW را داراست. در زمینه عکاسی در نور کم نیز این دوربین می‌تواند ISO را تا ۳۲۰۰۰ در حالت عادی و تا ۱۰۲۴۰۰ در حالت گسترش یافته با نویز کمتر بالا ببرد.

سونی همچنین ادعا کرده که جدیدترین دوربین بدون آینه اش عملکرد خوبی را در حساسیت های متوسط تا بالا برای حذف نویز از خود به نمایش می گذارد. سونی a6400 دارای یک درگاه کارت حافظه UHS-I بوده و منظره‌یاب OLED آن تنها دارای ۲.۴ میلیون نقطه است. این دوربین همچنین از باتری قدیمی‌تر NP-FW50 استفاده می‌کند که تنها ۴۱۰ شات دوام شارژ دارد. با این‌حال امکان شارژ کردن باتری درون دوربین با کابل USB اضافه شده است.

این دوربین با قیمت ۹۰۰ دلار از ماه آینده به فروش می رسد اما سونی این محصول را در قالب پک ویژه مبتدیان هم ارائه می کند که شامل یک لنز ۱۶-۵۰ میلیمتری F3.5 – 5.6 است و قیمتی برابر با ۱۰۰۰ دلار دارد. البته یک کیت بهتر شامل لنز 18-135mm F3.5 – 5.6 نیز طراحی شده که ۱۳۰۰ دلار قیمت دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *