سونی امروز دعوتنامه کنفرانس اختصاصی خود در MWC 2019 را برای برخی از رسانه‌ها ارسال کرده است؛ اکسپریا XZ4 احتمالا در این کنفرانس رونمایی خواهد شد.

براساس این دعوتنامه سونی قصد دارد روز ۲۵ فوریه‌ی ۲۰۱۹ (۶ اسفند ۱۳۹۷) در همایش MWC 2019 کنفرانسی اختصاصی برگزار کند؛ در این کنفرانس، احتمالا شاهد رونمایی از دستگاه‌های جدید سونی از جمله اکسپریا XZ4 خواهیم بود.

دعوت نامه‌های انگلیسی هنوز ارسال نشده‌اند اما این تولید کننده تلفن‌های هوشمند، نسخه‌های روسی و ایتالیایی را برای رسانه‌های دیگر فرستاده شده. متاسفانه عکس‌های لو رفته از این دعوت نامه‌ها مشخصات زیادی از رویداد یا برنامه‌های این برند ژاپنی را لو نمی‌دهد.

این گوشی که احتمالا از نمایشگری ۶.۵ اینچ با نسبت تصویر ۲۱:۹ استفاده خواهد کرد، از بدنه‌ای شیشه‌ای بهره خواهد گرفت و در قسمتی پشتی آن شاهد دوربین سه‌گانه خواهیم بود. از میان دیگر مشخصات غیررسمی منتسب به اکسپریا ایکس زد ۴ می‌توان به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، سیستم‌عامل اندروید ۹ پای و باتری با ظرفیت ۳٬۹۰۰ میلی‌آمپرساعت اشاره کرد.

علاوه بر این مشخص شده که سه گوشی دیگر با نام‌ها اکسپریا L3، اکسپریا XA3 و اکسپریا XA3 اولترا به همراه پرچمدار سونی معرفی خواهند شد و گزینه‌های اقتصادی و میان رده برند ژاپنی برای سال ۲۰۱۹ میلادی را تشکیل خواهند داد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *