کنسول و بازی

بازی Mortal Kombat 11 به طور رسمی رونمایی شد

سرانجام انتظارات به پایان رسید و استدیو بازی سازی NetherRealm و Warner Bros طی یک استریم زنده 40 دقیقه ای از نسخه جدید خشن ترین بازی مبارزه ای تاریخ با نام Mortal Kombat 11 پرده برداری کردند.

آن طور که انتظار می‌رفت هسته گیم‌پلی بازی نسبت به قسمت پیشین ثابت مانده و در این میان شاهد اضافه شدن برخی المان‌های جدید هم خواهید بود. برای مثال با خالی شدن میزان زیادی از سلامتی هر یک از مبارزان، حرکتی به نام Fatal Blow در دسترس کاربر رقیب قرار خواهد گرفت تا کار را یکسره کند. همچنین برخلاف گذشته نوار مبارزه شما به دو بخش هجومی و دفاعی تقسیم خواهد شد.

بازی در رویداد معرفی‌اش، هفت کاراکتر از بیست‌وچهار کاراکتری را که با توجه به تصاویرش در روز عرضه خواهد داشت، نشان طرفداران داد. هفت شخصیت معرفی‌شده تا این لحظه، اسکورپیون (Scorpion)، ساب-زیرو (Sub-Zero)، ریدن (Raiden)، سونیا بلید (Sonya)، باراکا (Baraka)، اسکارلت (Skarlet) و Geras هستند. Geras کاراکتر جدیدی به حساب می‌آید که تا به امروز در این مجموعه حضور نداشته است و قدرت دست‌کاریِ زمان را یدک می‌کشد.

«مورتال کامبت 11» نیز مانند Mortal Kombat X، از حالات مختلف برای هر شخصیت پشتیبانی خواهد کرد و این‌گونه، عملا همه‌ی بازیکنان به سه شکل مختلف از هر کدام از کاراکترهای بازی، دسترسی دارند. البته NetherRealm حالا پایش را فراتر گذاشته است و قابلیت ساخت حالات شخصی‌سازی‌شده برای کاراکترها را نیز، تحویل‌تان می‌دهد.

در کل و با توجه به تریلرهای منتشر شده از بازی می‌توان گفت مورتال کامبت 11 یکی از خشن‌ترین قسمت‌های این فرنچایز و تاریخ بازی‌های مبارزه‌ای خواهد بود. مبارزات بازی مانند همیشه خشن دنبال خواهند شد و پیاده سازی فنون‌های مرگبار بخشی مهم در این عنوان محسوب می‌شود که به لطف پیشرفت‌های گرافیکی بازی بهتر از همیشه به نمایش در خواهند آمد.

همچنین در این مراسم سازندگان از بخش داستانی این بازی مبارزه ای نیز پرده برداری کردند. در این تریلر می‌توانید آن را در صفحه‌ی رسمی Mortal Kombat در یوتیوب تماشا کنید. در نهایت باید اشاره کنیم که مورتال کامبت 11 در تاریخ ۳ اردیبهشت سال 1398 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا