سازندگان بازی Forza Horizon 4 اعلام کردند که تعداد بازیکنان بازی پس از عرضه موفق بسته الحاقی Fortune Island به بیش از 7 نفر رسیده است.

در حالی که صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر مجموعه فورتزا پس از عرضه بسته الحاقی Fortune Island هیچ حرفی از بازی Forza Horizon 4 به میان نمی‌زد، اما به نظر می‌رسد که این عنوان در سکوت خبری همچنان به رشد صعودی خود ادامه داده و نظر طرفداران و بازیکنان زیادی را به خود جلب کرده است.

برهمین اساس، در صفحه توییتر بازی Forza آمار جدیدی از تعداد بازیکنان Forza Horizon 4 منتشر شده است. مایکروسافت اعلام کرد که پس از انتشار بسته الحاقی این بازی، تاکنون بیش از 7 میلیون نفر این بازی مسابقه ای را تجربه کردند.

از زمان عرضه بسته الحاقی Fortune Island این بازی، تاکنون عملکرد خوبی داشته و توانسته با گذشت یک هفته از انتشار خود، نزدیک به 2 میلیون کاربر دست یابد. به علاوه، هرچند که بازی فورتزا هورایزن 4 توانسته رکورد بیشترین تعداد بازیکنان مجموعه Forza را به نام خود ثبت کند، اما این عنوان موفقیت خود را مدیون عرضه در سرویس «ایکس باکس گیم پس» است.

گفتنی است که بازی فورتزا هورایزن 4 در روز دهم مهر ماه سال جاری (دوم ماه اکتبر سال میلادی 2018) توسط استودیوی پلی‌گراند گیمز و مایکروسافت به صورت انحصاری روی دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و رایانه شخصی منتشر شد. گفتنی است که کاربران و مشترکین سرویس «ایکس باکس گیم پس» (Xbox Game Pass) هم‌اکنون به صورت رایگان به محتوای نسخه اصلی بازی دسترسی دارند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *