ویوو در سکوت خبری یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه تحت عنوان vivo Y89 پرده برداشت. علاقه‌مندان می‌توانند آخرین گوشی ویوو را از طریق Aliexpress خریداری کنند.

ویوو Y89، به نمایشگر ۶.۲۶ اینچی LCD و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، به‌ همراه تراشه‌ اسنپدراگون ۶۲۶ کوالکام مجهز شده است. بالای نمایشگر این موبایل یک بریدگی به چشم می‌خورد که محل قرارگیری دوربین سلفی و سنسور‌های دیگر به شمار می‌رود. این گوشی از حافظه‌ رم ۴ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره می‌برد. کاربر می‌تواند با استفاده از کارت حافظه‌ microSD، میزان حافظه‌ آن را به ۲۵۶ گیگابایت برساند.

ویوو برای طراحی پنل پشتی ویوو Y89، علاوه بر رنگ زیبای گرادیانی، دستگاه خود را به همراه دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت به بازار معرفی کرده است. دوربین‌ اصلی دستگاه ۱۶ مگاپیکسلی و سنسور دوربین ثانویه ۲ مگاپیکسلی درنظر گرفته شده است. ویوو Y89 در پنل جلویی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین، میان‌رده‌ی جدید ویوو با باتری ۳۲۶۰ میلی‌آمپرساعتی و اندروید ۸.۱ اوریو جعبه‌گشایی خواهد شد.

ویوو Y89 ابعادی معادل ۱۵۴ میلیمتر در ۷۵ میلیمتر دارد و ضخامتی ۷.۸۹ برایش درنظر گرفته شده است. ویوو سعی کرده از طراحی گرادیان برای بدنه‌ی پشتی نسخه‌ی بنفش و آبی این موبایل استفاده کند اما طرافدارن مدل‌های کلاسیک می‌توانند نسخه‌ی به رنگ مشکی را خریداری کنند. این موبایل قیمتی معادل ۲۶۶ دلار دارد و فعلاً کاربران چینی می‌توانند با مراجعه به این سایت یا بهره گیری از سرویس Aliexpress آن را خریداری کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *