محبوبیت استوری اینستاگرام باعث شده این شبکه اجتماعی حسابی به این بخش رسیدگی کند و هربار ویژگی تازه ای را به آن بیفزاید. استیکر شمارش معکوس یکی از جدیدترین قابلیت هایی است که به استوری اینستاگرام اضافه شده و از طریق بخش تگ ها در دسترس کاربران اپلیکیشن این شبکه اجتماعی قرار گرفته است.

با در این آموزش، نحوه استفاده از قابلیت Countdown در استوری اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد. برای استفاده از این قابلیت، ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام موبایلتان را اجرا کنید و با سوایپ کردن به راست یا با فشار دادن روی عکس پروفایل خود در صفحه اصلی، وارد قسمت استوری شوید.

ابتدا عکس و یا ویدیوی مورد نیاز خود را انتخاب کرده و سپس روی آیکون استیکر کلیک کرده و استیکر شماره معکوس (Countdown) را اضافه کنید. در این مرحله باید با کلیک روی Countdown Name، برای استیکر خود نام انتخاب کنید. امکان تغییر رنگ استیکر و منع کاربران از اشتراک گذاری هم در این بخش وجود دارد.

در مرحله بعد با کلیک روی اعداد، زمان پایان شمارش معکوس را مشخص کنید. در آخر روی Done کلیک کنید تا استیکر روی عکس یا ویدیوی شما قرار گیرد.

برای استفاده از قابلیت ایجاد شمارش معکوس در استوری اینستاگرام به نکات زیر هم توجه کنید:

  • در مرحله 6 شما با فعال سازی گزینه …Let people turn on به کاربران این اجازه را می دهید تا بتوانند شمارش معکوس را به صورت استوری به اشتراک بگذارند و یا آن را به برنامه Reminder برای یادآوری وارد کنند.
  • در مرحله 7 شما می توانید با غیرفعال سازی گزینه All Day، شمارش معکوس را برای ساعت خاصی از روز مدنظر تنظیم کنید.
  • مانند سایر استیکرها در استوری، این امکان به شما داده شده تا اندازه استیکر شمارش معکوس را بزرگ و کوچک کنید و یا محل قرارگیری آن را تغییر دهید.
سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *