آپدیت اندروید 9 پای برای هواوی میت 9 منتشر شد. این نسخه پایدار به‌ روزرسانی سیستم عامل اندروید 9 برای هواوی میت 9 بوده و همه مشکلات نسخه‌های بتا در آن از بین رفته است. در حال حاضر این آپدیت برای تمام کاربران ارسال نشده، بنابراین برای دریافت آن باید صبور باشید.

این بروزرسانی دارای شماره ورژن MHA-AL 9.0.1.150 است. این بروزرسانی قابلیت های زیادی را برای این اسمارت فون به همراه دارد که در ادامه به بیان برخی از آن ها می پردازیم. هوشمندی هواوی میت 9 شما بعد از دریافت آپدیت سیستم عامل جدید، پیشرفت چشم‌گیری خواهد داشت. با الهام گرفتن از رنگ‌های طبیعت، عناصر موجود در اطراف و همچنین نور و سایه محیط و در ادامه یکپارچه شدن آن‌ها با رابط کاربری، یک افکت صوت طبیعی ایجاد خواهد شد که به طبیعت بسیار نزدیک است.

صدای زنگ هشدار گوشی (به منظور بیدار شدن از خواب)، بر اساس صدای آب متلاطم در طبیعت و همچنین صدای گنجشک در ابتدای صبح پخش خواهد شد. به این ترتیب دیگر با استرس و تپش قلب از خواب بیدار نمی‌شوید. از دیگر قابلیت های این بروزرسانی می توان به اضافه شدن Huawei Share، قابلیت ترجمه همزمان فول اسکرین و بهبود قابلیت ارسال اطلاعات اشاره کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *