شرکت فسیل جدیدترین ساعت هوشمند خود را با نام Gen 6 رونمایی کرد. این ساعت هوشمند با پلتفرم Wear OS گوگل (اما نه نسخه سوم) و تراشه اسنپدراگون ور 4100 پلاس همراه بوده و در اندازه های 44 میلیمتری و 42 میلیمتری عرضه می شود.

هر دو اندازه دارای صفحه نمایش 1.28 اینچی AMOLED با وضوح 416 در 416 پیکسل و عملکرد همیشه روشن هستند. سه دکمه در کناره برای کنترل وجود دارد که وسط آن به عنوان تاج گردان عمل می کند. این ساعت ها همچنین دارای بلندگوهای داخلی و میکروفون هستند که امکان تماس روی خود ساعت را می دهد.

از سوی دیگر، پلتفرم اسنپدراگون ور 4100 پلاس به سری Gen 6 قدرت داده و نوید 85 درصد عملکرد سریعتر نسبت Wear 3100 را می دهد. بعلاوه این ساعت جدید 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی دارد و از اتصالات مخلتف نظیر GPS، بلوتوث 5 LE، وای فای و NFC بهره می برد. در کمال تعجب، فسیل ساعت هوشمند خود را با نسخه قدیمی Wear OS روانه بازار می کند، هرچند قول داده که سال آینده نسخه جدیدی از Wear OS 3 ارائه شود.

از سایر مشخصات ساعت Gen 6 می توان سنسور SpO2 و ضربان قلب، نظارت بر خواب و چرت و چندین حالت ورزشی اشاره کرد. این ساعت ها همچنین 3ATM ضد آب هستند و عمر باتری با استفاده مختلط بیش از 24 ساعت است. پیش فروش فسیل Gen 6 از امروز با قیمت 299 تا 319 دلار شروع می‌شود و از اواخر ماه آینده میلادی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *