واتس اپ به تازگی در نسخه iOS اپلیکیشن خود یک بروزرسانی اعمال کرده که به کاربران امکان استفاده از تاچ آی‌دی یا فیس آی‌دی دستگاه های اپل را فراهم می‌کند.

واتس اپ با ارائه‌ این ویژگی، یک لایه‌ امنیتی جدید را برای این اپلیکیشن ایجاد کرده‌ است. برای استفاده از آن، به بخش Settings / Account / Privacy مراجعه کرده و گزینه‌ Screen Lock را فعال کنید.

با فعال شدن قابلیت Screen Lock، هر بار که اپلیکیشن واتس اپ را باز می کنید، این اپلیکیشن از شما درخواست استفاده از تاچ آی دی یا فیس آی دی می کند. گفته می شود که این قابلیت شاید برای برخی از کاربران که مدام از واتس اپ استفاده کرده، کمی آزار دهنده باشد، ولی درصورتی که از آن دسته افرادی هستید که به فکر امنیت و حریم خصوصی می باشند، این قابلیت می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

لازم به ذکر است که اگر از این قابلیت استفاده کنید، در صورت فعال بودن پیش‌نمایش نوتفیکیشن‌های واتس‌اپ، می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. همچنین اگر قابلیت Quick Reply فعال باشد، بدون نیاز به استفاده از تاچ آی‌دی یا فیس آی‌دی، می‌توانید به‌راحتی از طریق محیط iOS جواب پیام‌ها را ارسال کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *