نرم افزار و اینترنت

ابزار اسکرین شات ویندوز 11 اسکن کد QR و پشتیبانی از ایموجی را دریافت کرد

مایکروسافت بالاخره یک راه آسان برای استفاده از کدهای QR در داخل ابزار Snipping داخلی ویندوز 11 اضافه می کند. به‌روزرسانی جدیدی از امروز برای آزمایش‌کنندگان Windows Insider منتشر شده که به‌طور خودکار کدهای QR را در تصاویر شناسایی می‌کند تا بتوانید پیوندها را از رایانه خود باز کنید. به روز رسانی Snipping Tool همچنین شامل پشتیبانی از ایموجی می شود.

اگر قسمت اقدامات متنی بوم را در Snipping Tool وارد کنید، تشخیص خودکار کد QR ظاهر می شود و کد QR و پیوند قابل کلیک آن را برجسته می کند. اگر از طرفداران ایموجی هستید، می توانید ایموجی سه بعدی مایکروسافت را به اسکرین شات های خود اضافه کنید. این گزینه جدید بخشی از نوار ابزار اشکال است و هر ایموجی درج شده را می توان به راحتی اندازه آن را تغییر داد و در بالای اسکرین شات جابجا کرد.

در مورد نوار ابزار اشکال نیز، مایکروسافت در حال افزودن توانایی تغییر کدورت شکل پر و رنگ های طرح است. ابزار خط کش نیز دوباره ارائائه شده و می توانید با میانبر صفحه کلید CTRL + R آن را روشن یا خاموش کنید. در کنار این به‌روزرسانی ابزار Snipping، مایکروسافت نام ویژگی Pain Cocreator مجهز به هوش مصنوعی را نیز به‌روزرسانی می‌کند. اکنون در حال تبدیل شدن به Image Creator است، اما دقیقاً همانطور که در حال حاضر انجام شده، کار می‌کند و به شما امکان می‌دهد تصاویر را از یک درخواست متنی ایجاد کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا