کنسول و بازی

بازی Apex Legends معرفی شد؛ یک نسخه بتل رویال Titanfall

سرانجام شرکت های الکترونیک آرتز و Respawn Entertainment از نسخه بتل رویال رایگان سری Titanfall تحت عنوان Apex Legends پرده برداشتند.

این بازی هم اکنون برای کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه شخصی عرضه شده است. شما می توانید از طریق فروشگاه PlayStation StoreOrigin و Xbox Games Store بازی جدید را دریافت نمایید.

Apex Legends در دنیای سری تایتانفال رخ می‌دهد اما مانند دو قسمت پیشین این فرنچایز طی آن نمی‌توان کنترل تایتان‌ها را در دست گرفت. به جای آن‌ها، طی این عنوان با انسان‌ و ربات‌هایی روبرو هستیم که با نام Legends شناخته می‌شوند.

هر کدام از این کاراکترها توانایی‌های منحصر به فردی داشته و از اسلحه مخصوص به خودشان بهره می‌برند. مانند سایر بازی‌های بتل رویال، در این عنوان هم کاربران به وسیله هواپیمایی به نقشه بازی پرتاب شده و باید برای زنده ماندن به عنوان آخرین نفر تلاش کنند. لازم به ذکر است که این بازی در حال حاضر از ۶۰ کاربر همزمان در یک نقشه پشتیبانی می‌کند.

در ضمن این بازی شاهد رویدادهای فصلی خواهد بود که به کاربران اجازه باز کردن آیتم ‌های جدید، اسلحه‌های تازه و موارد ظاهری را خواهد داد. برای خرید مواردی چون اسلحه، اسکین و سایر محتویات باید از پرداخت درون برنامه‌ای بازی استفاده کنید. در ادامه شما را به تماشای تریلر رسمی معرفی این بازی دعوت می کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا