نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام بزودی پیش‌نمایش ویدیوهای IGTV را به فید اصلی می آورد

به نظر می رسد که اینستاگرام تصمیم دارد تا پیش نمایشی از ویدیوهای IGTV را به فید اصلی پروفایل کاربران بیاورد و در تلاش است تا کاربران بیشتری را به سمت تماشای ویدیوهای طولانی تر در IGTV بیاورد.

اینستاگرام اعلام کرد که اکنون می توانید فیلم های IGTV را در فید اصلی مشاهده کنید. هنگامی که یک ویدیو جدید از کسی که آن را دنبال می کنید را دیدید، می توانید از طریق فید اصلی روی آن ویدیو کلیک کرده تا ویدیو کامل را از قسمت IGTV تماشا کنید.

در حال حاضر، زمانی که کاربران از طریق اسکرول کردن فید اصلی، ویدیوی کانال های مختلف را دنبال می کنند، قادر خواهند بود تا قبل از تماشای ویدیو کامل در IGTV، پیش نمایشی از یک دقیقه ای آن را ببینند. همچنین برای نمایش کامل آن باید روی گزینه Watch Full Video ضربه بزنید تا بتوانید ویدیو کامل آن را در IGTV مشاهده نمایند.

با استفاده از ویژگی جدید، سازندگان می توانند پیش نمایش یک دقیقه ای در هنگام آپلود ویدیو IGTV در پروفایل خود به اشتراک بگذارند. قابلیت IGTV در حال حاضر برای کاربران عادی اجازه آپلود ویدیو به مدت 10 دقیقه را می دهد، در حالیکه کانال های رسمی می توانند ویدیوهایی به مدت 1 ساعت آپلود کنند. با این قابلیت جستجو و رابط کاربری به اندازه کافی کامل نبوده و پلتفرم نیز تنها اجازه آپلود ویدیو به صورت عمودی به کاربر می دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا