گزارش‌ها نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد تا چند نسخه جدید از میان رده‌های سری Galaxy A خود را برای بازار هند عرضه کند. به گفته منابع معتبر سامسونگ قصد دارد تا سه میان رده گلکسی A30 و A10 را سه ماهه اول و مدل A50 را برای سه ماهه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه کند.

در همین رابطه، سایت هندی My Smart Price که سابقه‌ی خوبی در افشای مشخصات گوشی‌ها دارد، تمام مشخصات گوشی‌های گلکسی A10، گلکسی A30 و گلکسی A50 را منتشر کرده است.

مشخصات گوشی گلکسی A50

میان رده گلکسی A50 صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع AMOLED و با بدنه‌ای از جنس پلاستیکی 3بعدی به بازار عرضه می‌شود. در ساخت صفحه نمایش این محصول از طراحی Infinity-U استفاده خواهد شد که صفحه نمایشی با رزولوشن FHD+ و نسبت ابعاد 19:5:9 را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. سامسونگ برای قدرت پردازشی این میان رده از تراشه اگزینوس 9610 به همراه حافظه رم 4 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی استفاده کرده است؛ همچنین یک نسخه با حافظه رم 6 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی هم وجود خواهد داشت.

این میان رده به سنسور اثر انگشت درون صفحه نمایش مجهز خواهد شد. در بخش دوربین شاهد استفاده از دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی و دوربین اصلی سه گانه با لنزهای 25، 5 و 8 مگاپیکسلی هستیم که لنز 25 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 به سنسور اصلی این میان رده با قابلیت فوکوس اتوماتیک به شمار می‌رود. در سایر بخش‌ها، این میان رده دارای باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 15 واتی است و از طریق درگاه USB Type-C شارژ می‌شود. همچنین در این گوشی قابلیت نصب دو سیم کارت به شکل هم‌زمان و نصب کارت حافظه جانبی به شکل مستقل وجود خواهد داشت.

مشخصات گلکسی A30 سامسونگ

گلکسی A30 هم از بدنه پلی‌کربنات سه‌بعدی و نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED بهره می‌برد و از دو سیم‌کارت، کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند و انرژی آن را یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند. قلب تپنده این گوشی مانند گلکسی M20 که به تازگی عرضه شده، اگزینوس ۷۹۰۴ است.

در پنل پشتی گلکسی A30 دوربین دوگانه متشکل از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی واجد لنز اولتراواید تعبیه شده است. در جلوی گوشی، برای دوربین سلفی یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده. دو مدل مختلف از این گوشی روانه‌ی بازار می‌شود که یکی از آن‌ها واجد ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و دیگری واجد ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. حسگر اثر انگشت این گوشی هم در پنل پشتی قرار دارد. این گوشی و گلکسی A50 در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی روانه‌ی بازار خواهند شد.

مشخصات گلکسی A10 سامسونگ

گوشی گلکسی A10 هم از بدنه پلاستیکی و نمایشگر Infinity-V در اندازه ۶.۲ اینچ با رزولوشن HD+ بهره می‌برد. در این گزارش به AMOLED بودن نمایشگر مذکور اشاره‌ای نشده و به همین خاطر احتمالا شاهد نمایشگر LCD خواهیم بود. این گوشی واجد تراشه پایین‌رده اگزینوس ۷۸۸۴ و ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. در رابطه با پشتیبانی این گوشی از کارت حافظه microSD هنوز نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم. ظرفیت باتری آن هم ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است ولی از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند و فاقد حسگر اثر انگشت است. در رابطه با عکاسی، باید بگوییم این گوشی مجهز به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است.

تا این لحظه اطلاعاتی در مورد قیمت این سه میان رده جدید خانواده گلکسی A سامسونگ منتشر نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *