در جریان رویداد Nintendo Direct، این شرکت از Super Mario Maker 2 با انتشار تریلری رونمایی کرد. این عنوان، دنباله‌ی Super Mario Maker می‌باشد که در سال 2015 بر روی 3DS و Wii U منتشر شده بود.

همان‌طور که می‌دانید، سری بازی‌های ماریو از گذشته تاکنون نزد بسیاری از بازیکنان طرفداران زیادی داشته و نسخه‌های متفاوت و مهیج آن، طرفداران را حسابی سرگرم کرده است. این سری بازی را می‌توان بخشی از خاطرات شیرین دوران کودکی هر بازی‌باز دانست اما هنوز هم نسخه‌های مختلفی از این شخصیت دوست‌داشتنی عرضه می‌شوند که نباید آن‌ها را از دست داد.

یکی از موارد اضافه شده به نسخه‌ی دوم این بازی، ساختن سطوح شیبدار و دامنه است؛ که البته شاید برای فرنچایز Mario چیز جدید و بزرگی نباشد اما طرفداران در نسخه‌ی اول به شدت خواهان آن بودند. دیدن اینکه بازیکنان با استفاده از این ویژگی چه مسیر‌های پر پیچ و خمی را در زمین‌های بازی خلق خواهند کرد، جالب خواهد بود. همچنین این بازی شامل منابع Super Mario 3D World می‌باشد که می‌توان از آن‌ها برای ساخت مراحل دلخواه، استفاده کرد.

عنوان Super Mario Maker 2 در ماه ژوئن 2019 (خرداد-تیرماه 1398) به صورت انحصاری برای پلتفرم Nintendo Switch منتشر خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *