گجت و پوشیدنی

سامسونگ از گلکسی واچ اکتیو و گلکسی فیت رونمایی کرد

سامسونگ از سری جدید پوشیدنی های جدید خود رونمایی کرد؛ ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو به همراه دستبند سلامتی در دو نسخه گلکسی فیت و گلکسی فیت e. گلکسی فیت های جدید از نظر طراحی و کارایی مشابه با دستبند فیت 2 پرو است. یک نمایشگر مستطیلی که لبه های خمیده دارد.

از ویژگی‌های ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو باید به اندازه‌گیری فشار خون در کنار شمارش ضربان قلب اشاره کرد که بزرگ‌ترین تغییر و بهبود صورت گرفته برای ساعت‌های هوشمند سامسونگ است. علاوه‌بر به‌روزرسانی‌های کاربردی، کره‌ای‌ها ظاهر گلکسی واچ را هم تغییر داده‌اند. در این میان می‌توان به بدنه‌ی آلومینیومی، استفاده از مواد جدید در ساخت بند ساعت و واچ‌فیس‌های جدید اشاره کرد.

مشخصات سخت‌افزاری این ساعت هوشمند شامل حافظه‌ی داخلی ۴ گیگابایتی، پشتیبانی از بلوتوث و وای‌فای و همچنین پشتیبانی از NFC برای انجام پرداخت‌های موبایلی است و جی‌پی‌اس (GPS) داخلی است. این ساعت می‌تواند ۳۹ فعالیت مختلف را مورد نظارت قرار دهد که در این میان می‌توان به خواب و قدم‌های برداشته شده توسط کاربر اشاره کرد.

این ساعت همچنین به نمایشگر ۱.۱ اینچی با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل، باتری ۲۳۰ میلی‌آمپرساعتی، پردازنده‌ی اگسینوس ۹۱۱۰، ۷۵۸ مگابایت حافظه‌ی رم و مقاومت در برابر آب تا فشار ۵ اتمسفر مجهز شده است.

همچنین امکان شارژ کردن از طریق گوشی های گلکسی اس 10 فراهم شده و به لطف بکارگیری از دستیار صوتی بیکسبی، کاربران می توانند با کمک آن به ارسال پیام و برقراری تماس بپردازند. قیمت این ساعت 200 دلار اعلام شده و از 17 اسفندماه 1397 در آمریکا عرضه می شود. کاربرانی که در بازه‌ی دوم اسفندماه (۲۱ فوریه) تا شانزدهم اسفند (۷ مارس) این ساعت را سفارش دهند، یک دستگاه پد شارژ بی‌سیم هم به‌صورت مجانی از سامسونگ دریافت خواهند کرد. ساعت هوشمند جدید سامسونگ در سه رنگ نقره‌ای، مشکی، رز گلد و سبز عرضه خواهد شد.

علاوه بر معرفی ساعت هوشمند، غول کره‌ای دستبند سلامتی جدیدی موسوم به گلکسی فیت را هم رونمایی کرده است. این دستبند که در مقایسه با ساعت‌های هوشمند ظاهر ساده‌تری دارد، دارای نمایشگر رنگی ۰.۹۵ اینچی از نوع آمولد و بند پلاستیکی است.

به علاوه سامسونگ، از دستبند سلامتی گلکسی فیت هم پرده برداشت که از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند کاربر متصل می‌شود، به حسگر پایش ضربان قلب مجهز است و از ارتباط NFC هم پشتیبانی می‌کنند. گلکسی فیت هم می تواند تا 90 فعالیت متفاوت را به صورت خودکار تشخیص دهد. به گفته سامسونگ کاربران کافی است تنها یک‌بار در هفته این دستبند را شارژ کنند.

دسبتند سلامتی جدید سامسونگ با برچسب قیمت ۹۹ دلاری در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود. کاربران می‌توانند از سی‌و‌یکم ماه مه (۱۰ خرداد) برای خرید این محصول اقدام کنند. هر دو ابزار پوشدنی جدید سامسونگ قادر هستند شش ورزش مختلف را مورد نظارت قرار دهند که می توان به دوچرخه‌سواری، دو و قایق‌رانی اشاره کرد. دیگر ویژگی این دو محصول، نظارت بر مراحل مختلف خواب کاربر است. علاوه بر این، دستبند و ساعت هوشمند جدید سامسونگ به ویژگی مدیریت استرس مجهز هستد و در زمان لازم کاربران را برای استراحت و کاهش استرس راهنمایی می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا