گجت و پوشیدنی

سامسونگ از ایرفون بیسیم گلکسی بادز رونمایی کرد

با این‌که شاید کمتر کسی تصور می‌کرد اما ایرپاد بی‌سیم اپل به سرعت محبوب شد و شاید راحتی در استفاده از آن و جفت شدن (اتصال) سریع و بی‌دردسر به آیفون توانست سایر رقبا را شکست دهد. حالا گلکسی بادز سامسونگ (Galaxy Buds) آمده تا یک رقیب خوب ایرپاد در دنیای اندروید باشد.

گلکسی بادز با قیمت 130 دلاری (در صورت پیش خرید گلکسی اس 10 یک جفت گلکسی بادز مجانی ارائه می شود) در گام نخست نسبت به ایرپادهای 160 دلاری اپل از قیمت رقابتی برخوردار بوده و به ادعای شرکت سازنده، تا 6 ساعت استریم موسیقی و 5 ساعت مکالمه با یک بار شارژ را ممکن می کند؛ این ارقام برای ایرپادهای اپل به ترتیب 5 و 2 ساعت هستند.

گلکسی بادز شباهت زیادی به Gear IconX دارد و در واقع برخلاف ایرپاد به یک ایرفون سیمی شباهتی ندارد. گلکسی بادز عملکرد بهتری از نظر صوتی و آیزولیشن صدا نسبت به ایرپاد دارد. گلکسی بادز درست مثل ایرپاد اپل به محض باز شدن در کیس با گوشی یا تبلت شما جفت می‌شود. کیس این ایرفون را همچنین به لطف شارژ بی‌سیم می‌توانید روی گلکسی اس 10 گذاشته و آن را شارژ کنید! به این ترتیب در مواقع ضروری می‌توانید انرژی باقی مانده گوشی خود را به گلکسی بادز منتقل کنید. گلکسی بادز شش ساعت دوام شارژ داشته و ۷ ساعت دیگر هم در کیس آن انرژی ذخیره می‌شود.

گلکسی بادز از بلوتوث نسخه 5 نیز پشتیبانی می کند که برد بیشتر و کیفیت بالاتری داشته و مشکل قطع صدای ناخواسته که در Gear IconX وجود داشت را برطرف خواهد کرد. تنظیم صدا و تیونینگ این ایرفون را شرکت نام‌آشنای AKG انجام داده است. با توجه به این‌که سامسونگ مالک شرکت Harman (شرکت مادر AKG) محسوب می‌شود این مورد دور از انتظار هم نبود. به هر حال انتظار داریم با توجه به نوع این ایرفون کیفیت صدای بهتری را نسبت به ایرپاد از آن بشنویم. گفتنی است سامسونگ گلکسی بادز در تاریخ 17 اسفند به بازار عرضه خواهد شد و با اتکا به قابلیت های متمایز و قیمت رقابتی، به مصاف ایرپادهای اپل می رود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا