موبایل و تبلت

هواوی سری میت 9 و نوا 2 اس، آپدیت اندروید پای با EMUI 9 را دریافت کردند

هواوی سرانجام بسته بروزرسانی اندروید پای با رابط کاربری EMUI 9 را برای گوشی قدیمی تر خود یعنی سری میت 9 و نوا 2 اس منتشر کرد. دارندگان گوشی های میت 9، میت 9 پرو و میت 9 پورشه دیزاین با نوا 2 اس، حالا می توانند این بسته بروزرسانی را دریافت و جدیدترین سیستم عامل گوگل را تجربه کنند.

همچنین این شرکت اشاره کرده که کاربران گوشی های پی 10 و پی 10 پلاس که تاکنون موفق به دریافت این بروزرسانی نشده‌اند می‌توانند در طی روزهای آینده آن را بر روی دستگاه خود نصب کنند. هواوی همچنین در اوایل سال جاری میلادی این بروزرسانی را در دسترس کاربران گوشی‌های Honor 9 و Honor V9 قرار داده بود.

گوشی‌های Mate 9 برای اولین بار در اواخر سال 2016 عرضه شدند و ارتقا آن‌ها به آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید و همچنین رابط کاربری هواوی، خبری خوب برای کاربران و علاقه‌مندان به محصولات این شرکت محسوب می‌شود.  در حال حاضر این بروزرسانی تنها در کشور چین در اختیار کاربران این دستگاه‌ها قرار گرفته است اما انتظار داریم در طی روزهای آینده کاربران حاضر در دیگر نقاط جهان نیز بتوانند آن‌ها را دریافت کنند.

طبق گفته های هواوی، رابط کاربری EMUI 9 در مقایسه با نسخه 8، قادر است تا 25.8 درصد پاسخگویی بهتر و 12.9 درصد عکس العمل سریعتری داشته باشد. این شرکت همچنین توانسته است در این رابط کاربری جدید خود زمان لازم برای اجرای برنامه‌های مختلف را به صورت میانگین در حدود 102 میلی ثانیه کاهش دهد. همچنین از یک قابلیت جدید با عنوان GPU Turbo 2.0 بهره می‌برد که به کاربران اجازه می‌دهد بازی‌ها را بهتر و بهینه‌تر از قبل به اجرا در آورند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا