درحالیکه امروز قرار است شاهد رونمایی پرچمداران جدید سری آنر 30 باشیم، کارشناسان DxOMark امتیازات دوربین گوشی آنر 30 پرو پلاس را منتشر کرده است. در کل کارشناسان امتیاز کلی 125 را به دوربین آنر 30 پرو پلاس دادند و این گوشی توانست در جایگاه دوم جدول قرار گیرد.

همچنین اطلاعات کامل دوربین اصلی گوشی آنر 30 پرو پلاس منتشر کرده است که براساس آن، دوربین سه گانه اصلی گوشی از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f1.9، اندازه 1.28 اینچی، اولتراواید 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و تله فوتو 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/3.4 تشکیل شده است.

هر دو گوشی مشخصات دوربین زیادی دارند و DxOMark خاطرنشان می کند که اکثر کاربران به سختی می توانند تفاوت هایی پیدا کنند. دوربین آنر 30 پرو پلاس در بخش عکاسی امتیاز 136 و در بخش فیلم برداری امتیاز 104 را کسب کرده که در مقایسه با پرو 30 پلاس تنها یک یا دو امتیاز تفاوت دارد.

همانطور که از گوشی با چنین تنظیم دوربین قدرتمندی انتظار می رود، میزان نوردهی در تمام سطوح نور خوب است، در حالی که دامنه پویا نیز مورد تحسین قرار گرفت. سیستم تعادل سفید نیز کار خود را به خوبی انجام می دهد. DxOMark همچنین خاطرنشان کرد که کلیپ های ویدیویی از رنگ بسیار زیبایی با تعادل رنگ سفید برخوردارند. برخی از ناپایداری ها با محیط داخلی کم نور وجود دارد، اما عملکرد فوکوس اتوماتیک چشمگیر بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *