موبایل و تبلت

ویوو از گوشی گیمینگ iQOO با تراشه اسنپدراگون 855 رونمایی کرد

پس از شایعات، شرکت ویوو ساعاتی پیش از گوشی گیمینگ iQOO با قابلیت شارژ سریع 44 واتی و پردازنده اسنپدراگون 855 پرده برداشت.

گوشی iQOO از نمایشگر 6.41 اینچی اولد با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل بهره گرفته و دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک می باشد. وظیفه پردازش گوشی iQOO را پردازنده اسنپدراگون 855 برعهده دارد. این گوشی در سه مدل با 6، 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود.

یکی از ویژگی های این گوشی پشتیبانی از شارژ سریع ۴۴ واتی است که در عرض ۱۵ دقیقه شارژ این باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به ۵۰ درصد و در عرض نیم ساعت به ۸۵ درصد می‌رسد و در عرض ۴۵ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود. از آنجایی که این یک گوشی گیمینگ است، پس بهره‌گیری از محفظه بخار هم یک ویژگی کاملا طبیعی محسوب می‌شود. در کنار آن، باید به یک سرویس نرم‌افزاری به نام Multi-Turbo اشاره کنیم که قابلیت‌های نرم‌افزاری زیادی را برای بهبود تجربه‌ی گیمینگ ارائه می‌دهد.

در زمینه عکاسی نیز، باید اشاره کنیم که شیائومی برای این گوشی از دوربین سه گانه در قاب پشتی استفاده کرده که شامل سنسور واید 13 مگاپیکسلی IMX263 سونی، سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی با فناوری دوال پیکسل و سنسور عمق 2 مگاپیکسل است. سیستم عامل اندروید 9.0 پای با رابط کاربری Funtouch OS 9، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی، اشاره کرد.

مدل پایه این گوشی که مبتنی بر ۶/۱۲۸ گیگابایت است، با قیمت ۴۵۰ دلاری روانه‌ی بازار می‌شود. برای خرید مدل مجهز به ۸ گیگابایت حافظه رم هم باید ۴۹۰ دلار بپردازید و خرید گران‌ترین مدل که مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است، ۶۴۰ دلار هزینه در پی دارد. فروش این گوشی از تاریخ ۶ مارس آغاز می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا