موبایل و تبلت

وان پلاس اوپن به روز شد: بهبود کنترل دوربین و رفع اشکال صفحه سیاه

وان پلاس اوپن که به تازگی عرضه شده، موفقیت زیادی در مناطقی مانند هند و آمریکای شمالی داشته و رکوردهای فروش را در هر دو منطقه به ثبت رسانده است. این برند بر روی بهبود مداوم تجربه نرم افزاری متمرکز شده و انتشار به روز رسانی OxygenOS 13.2.0.201/202 را آغاز کرده است.

این به‌روزرسانی شامل وصله امنیتی نوامبر است و مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها را برای بهبود تجربه کاربر به ارمغان می‌آورد. طبق پست رسمی انجمن، به روز رسانی در IN/EU/NA آغاز شده است. این به‌روزرسانی سیستم، ثبات و کارایی را افزایش می‌دهد، مشکلی را که باعث سیاهی صفحه‌نمایش در حین مشاهده تصویر می‌شود، برطرف می‌کند و سواری نرم‌تری را برای کاربران تضمین می‌کند.

نکته قابل توجه، این به‌روزرسانی امنیت دستگاه را با ادغام وصله امنیتی اندروید نوامبر 2023 تقویت می‌کند و بر تعهد وان پلاس به حفاظت از داده‌های کاربر تأکید می‌کند. فراتر از پیشرفت های سیستم، به روز رسانی OxygenOS 13.2.0.201/202 ویژگی های ارتباطی را بهینه می کند. اتصالات بلوتوث افزایش پایداری و سازگاری گسترده ای را برای کاربران بی سیم دریافت می کنند که تجربه یکپارچه و قابل اعتماد را تضمین می کند. اتصالات شبکه نیز دستخوش بهبودهایی شده و به یک تنظیم کلی ارتباطی پیشرفته کمک می کند.

برای علاقه مندان به عکاسی، این به روز رسانی افزودنی قابل توجهی را به حالت Photo معرفی می کند و حالا می توانید مقدار نوردهی خاصی را تنظیم کنید، کنترل بیشتری بر روی عکس های خود ایجاد کنید و تطبیق پذیری را به تجربه دوربین وان پلاس اوپن خود اضافه کنید.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا