همانطور که می دانید، سری ساعت های هوشمند فیت بیت ورسا، از زمان معرفی، یکی از محبوب ترین محصولات شرکت بدل شده است. حالا فیب بیت در اقدامی از ساعت هوشمند Versa Lite و دو دسبتند Inspire و Inspire HR رونمایی کرد.

فیب بیت Versa Lite

باتری استفاده شده در این ساعت، با یک بار شارژ انرژی لازم برای فعالیت تا 4 را داشته و از سنسور ضربان قلب و سنسور SpO2 (سطح اکسیژن خون) بهره می برد. قیمت این مدل 160 یورو یا 160 دلار اعلام شده است.

خاصیت ضد آب فیت بیت ورسا لایت سلامت آن را در زمان شنا کردن تضمین نموده اما بر خلاف مدل اصلی، نسخه لایت فاقد فشار سنج (بارومتر) و حافظه داخلی برای ذخیره سازی موسیقی است. عدم امکان پخش موسیقی باعث شده در طراحی ورسا لایت دکمه های تنظیم صدا حذف شوند. سنسور SpO2 می تواند میزان سلامتی آپنه خواب را تشخیص دهد.

فیت بیت Inspire و Inspire HR

سری Inspire با 2 ساعت شارژ کردن تا 5 روز شارژ نگه می دارد. همچنین می تواند تمرینات ورزشی و استراحت های مابین آنها پایش کند. همچنین این مچ بند ضد آب بوده و تا 50 متر زیر آب مقاوم می باشد، علاوه بر این دسبتندهای Inspire به تایمر و کرونومتر مجهز هستند و امکان نمایش اعلان های تلفن هوشمند روی نمایشگر سیاه و سفید OLED آنها وجود دارد.

لازم به ذکر است که نسخه HR به حسگر ضربان قلب نیز مجهز شده و در حالت عادی، هر 5 ثانیه ضربان قلب کاربر را ثبت می کند؛ اما اگر مچ بند تشخیص دهد که کاربر در حال انجام فعالیت بدنی است، فرآیند ثبت ضربان را هر ثانیه انجام خواهد داد. فیت بیت اینسپایر با قیمت 70 دلار و اینسپایر HR با قیمت 100 دلار به دست مشتریان خواهند رسید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *