گجت و پوشیدنی

اوپو واچ ایکس با ظاهر و مشخصات آشنا معرفی شد

ما قبلاً شاهد نمایش وان پلاس واچ 2 در MWC بودیم و اکنون اوپو با معرفی وان پلاس واچ ایکس به میدان آمده است. ظاهر آن به تنهایی به شما می گوید که این دو ساعت اشتراکات زیادی دارند و دلیل آن این است که آنها در واقع یک دستگاه با برندهای مختلف هستند.

اوپو واچ ایکس از نظر طراحی و مشخصات مشابه با وان پلاس واچ 2 است. این ساعت، مجهز به دو سیستم عامل بوده که اولی گوگل WearOS 4 برای انجام وظایف سخت‌تر بوده و دومی یک سیستم عامل بلادرنگ جداگانه (RTOS) برای هر چیز دیگری از جمله فعالیت و ردیابی سلامت است. قدرت پردازشی دستگاه توسط تراشه اسنپدراگون W5 نسل 1 و یک ترکیب پردازنده کمکی BES 2700BP انجام می دهد. همچنین واچ ایکس 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

شما یک صفحه نمایش گرد 1.43 اینچی AMOLED (60 هرتز) و یک باتری 500 میلی آمپر ساعتی دارید که طبق ادعای اوپو  باید 100 ساعت در حالت استاندارد و تا 12 روز در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی کار کنید. این ساعت دارای شارژر VOOC Flash است که وعده انرژی یک روزه را در 10 دقیقه شارژ و شارژ کامل 0 تا 100 درصد در 60 دقیقه را می دهد.

ساعت جدید اوپو همچنین دارای GPS دو بانده، وای فای، بلوتوث و اتصال NFC است. Oppo Watch X در رنگ‌های مشکی پلاتینیوم و قهوه‌ای مریخی عرضه می‌شود. قیمت در مالزی 295 دلار عیین شده است و فروش آزاد آن از 2 مارس آغاز می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا