کنسول و بازی

سونی قابلیت ریموت پلی‌استیشن 4 را برای آیفون و آیپد در دسترس قرار داد

در جدیدترین بروزرسانی نرم افزاری پلی استیشن 4، ویژگی جدیدی که برخی از کاربران منتظرش بودند، حالا منتشر شده است.

اکنون کاربران گوشی های iOS قادر خواهند بود تا پلی استیشن 4 را به دستگاه خود همگام سازی کرده و بازی های این کنسول را روی آیفون و آیپد تجربه کنید. این قابلیت از سال ۲۰۱۴ در دسترس کاربران گوشی‌ اکسپریا زد 3 قرار گرفت و از آن‌ زمان تا امروز بسیاری از کاربران iOS منتظر حضور این ویژگی روی گوشی‌ و تبلت‌های خود هستند.

برای استفاده از قابلیت ریموت پلی تنها باید پلی استیشن 4 خود را به آخرین فرمور آپدیت کرده، اپلیکیشن Remote Play را دریافت کرده و بعد از آن گوشی و کنسول را با یکدیگر سینک کنید. دکمه‌های نمایش داده شده روی صفحه‌نمایش تا حدودی می‌تواند آزاردهنده باشد اما این امکان وجود دارد که مانند هر بازی دیگر از کنترلرهای دیگر شرکت‌های تولیدکننده دسته مخصوص محصولات موبایل استفاده نمایید. متاسفانه بدون آنکه آیفون خود را جیل‌بریک کنید، نمی‌تواند دسته پلی‌استیشن 4 را به آن متصل نمایید.

البته برای استفاده از این اپلیکیشن‌ها باید مبالغی را به صورت آبونمان پرداخت می‌کردید اما اپلکیشن Remote Play کاملا رایگان است. طی سال‌های اخیر سونی همواره سعی کرده تا تجربه بازی‌های منتشر شده روی کنسول‌های خود را آسان‌تر از گذشته کند. گفتنی است که اپلیکیشن این قابلیت هم اکنون در فروشگاه اپل استور در دسترس کاربران قرار گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا