فناوری

معرفی سایت Colourise.sg؛ تبدیل تصاویر سیاه‌وسفید به رنگی

گاهی اوقات یک ابزار آنلاین وجود دارد که ذهن شما را درگیر کرده و زندگی شما را متحول می کند. امروز می خواهیم سایتی را معرفی کنیم، که با استفاده هوش مصنوعی، تصاویر سیاه و سفید شما را تبدیل به تصاویری با کیفیت رنگی می کند.

این سایت جدید Colourise.sg نام داشته و با بهره‌گیری از فناوری‌های یادگیری عمیق می‌تواند در عرض چند ثانیه عکس سیاه‌وسفید را رنگی کند. سایت Colourise توسط متخصصان شاغل در بخش فناوری دولت سنگاپور توسعه یافته و خوشبختانه استفاده از آن هم کاملا رایگان است. تنها کافی است به این سایت مراجعه کنید و بعد از آپلود عکس سیاه‌وسفید موردنظر خود، عکس رنگی شده را تحویل می‌گیرید.

این سایت اشاره کرده که برای نتیجه بهتر، کاربران تصاویری با سوژه های انسانی و طبیعت بارگزاری کنند. گفتنی است که با توجه به اینکه عملکرد این وب اپلیکیشن به طور خودکار است، نباید انتظار خروجی بسیار دقیقی داشته باشید. اما با توجه با آپلود تصاویر آپلود شده، نتایج مطلوب تری را از سایت دریافت کردیم.

در نهایت علاوه بر دانلود عکس رنگی شده، می‌توانید این دو عکس قرار گرفته در کنار یکدیگر را دانلود کنید تا بهتر بتوانید عملکرد هوش مصنوعی این سایت را مشاهده کنید. این سایت برای این کار، از الگوریتم تعلیم دیده شده توسط ۱.۳ میلیون عکس استفاده می‌کند و به همین خاطر عملکرد قابل توجهی دارد. در ضمن اگر هم نگران حریم خصوصی خود هستید، باید بگوییم که مسوولین این سایت اعلام کرده‌اند هیچکدام از عکس‌های کاربران ذخیره نمی‌شود و برای اهداف دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا