فناوری

اوپو خط تولید خانواده محصولات Reno رونمایی کرد

هنگامی که فکر می کنید، خبری از شرکت هایی نظیر اوپو نیست، این شرکت امروز با یک خبر شما را متعجب می کند. این اتفاق با معرفی خط تولید و زیربرند جدید محصولات این کمپانی چینی اتفاق افتاد. آقای Brian Shen قائم مقام ارشد این کمپانی رنو (Reno)؛ خط تولید جدید اوپو را رسماً به کاربران معرفی کرد.

آقای Brian Shen با انتشار تیزری در شبکه ویبو از زیر برند Reno رونمایی کرد. کامنت اصلی این پست متعلق به حساب کمپانی اوپو بود که اعلام کرده بود رنو یک sub-brand (برند زیرمجموعه) از اوپو نیست و “خط تولید جدید” این شرکت به حساب می‌آید.

البته هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که در خط تولید جدید اوپو قرار است که چه محصولاتی تولید شود، اما می‌توان پیش‌بینی کرد که احتمالاً Reno به گوشی‌های گیمینگ (مخصوص بازی) این شرکت اختصاص بیابد.

این موضوع پس از آنکه یکی دیگر از برندهای زیرمجموعه BBK Electronics از گوشی vivo IQOO رونمایی کرد، محتمل‌تر شده است. برخلاف IQOO که اسمی عجیب با تلفظ سخت دارد، خط تولید جدید اوپو، Reno تلفظ ساده‌ای دارد و برخلاف املای زبان انگلیسی آن، در زبان فارسی مانند همان خودروهای معروف فرانسوی خوانده و نوشته می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا