فناوری

دوربین خودرویی هواوی Smart LNDU 4K معرفی شد

غول فناوری چینی هوآوی با استارتاپ داخلی LNDU همکاری کرده تا دوربین داشبورد (Dashcam) جدیدی را عرضه کند. دوربین خودرویی هواوی  هوشمند Smart LNDU 4K با قیمت 569 یوان در چین در دسترس بوده، اما به نظر یک برچسب قیمت موقتی است.

دش‌کم هوشمند Smart LNDU 4K هواوی مجهز به سنسور IMX415 سونی، 7 مجموعه لنز اپتیکال با قابلیت انتقال بالا و دیافراگم بسیار بزرگ F1.75 برای دستیابی به کیفیت تصویر فوق‌العاده شفاف 4K است. دوربین داشبورد از بهبود کیفیت تصویر در مناطق کم نور پشتیبانی می کند. این دوربین دارای پیکسل موثر 8 میلیونی است که دید در شب و نور پس‌زمینه واضح و همچنین عکس‌های از راه دور را تضمین می‌کند.

در اکثر دوربین‌های داشبورد، ابتدا باید کارت حافظه را بیرون بیاورید و سپس از کارت‌خوان برای قرار دادن آن در رایانه برای مشاهده ویدیو استفاده کنید. با پشتیبانی از هارمونی او اس کانکت، کاربران دشکم Smart LNDU هواوی فقط باید بلوتوث تلفن همراه را روشن کرده و آن را نزدیک دستگاه لمس کنند تا گوشی های هوشمند خود را متصل کنند.

در چند مرحله ساده، از صفحه نمایش تلفن همراه برای مشاهده فید زنده از دوربین استفاده می شود. کاربران همچنین می توانند ویدیو را از گوشی خود به اشتراک بگذارند. به لطف عملکرد هوشمند کمک رانندگی ADAS، هنگام رانندگی در شرایط غیرعادی، دشکم Smart LNDU 4K همچنین هشدار خروج از خط، هشدار ضد برخورد خودروی جلو، یادآوری استارت خودروی جلو و یادآور علامت محدودیت سرعت را آغاز می‌کند. هشدار برخورد عابر پیاده، همه با هدف یادآوری رانندگان به توجه به ایمنی رانندگی است.

علاوه بر این، در طول فرآیند رانندگی، دستورالعمل‌های عملیاتی که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند را می‌توان از طریق کنترل صوتی، مانند «می‌خواهم توقف کنم»، «می‌خواهم عکس بگیرم»، «ضبط را روشن کن» و غیره گفت. پشتیبانی سریع صوتی تضمین می‌کند که حواس رانندگان برای کار با دوربین خودرویی در حین رانندگی پرت نشوند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا