فیلیپس به تازگی از یک مانیتور اولترا اچ‌دی مدل 326M6VJRMB رونمایی کرده است. این مانیتور دارای اندازه 32 اینچ بوده و از کیفیت 4K Ultra HD بهره می برد.

علاوه براین، مانیتور جدید این شرکت، از استاندارد DisplayHDR 600 مربوط به VESA برخوردار است. زاویه دید این مانیتور برابر 178 درجه بوده و دارای زمان پاسخ گویی 4 میلی ثانیه است. همچنین نسبت کنتراست این مانیتور 1 به 300 بوده و به حداکثر روشنایی 600 نیت تجهیز شده است.

به علاوه، فیلیپس در مانیتور جدید خود از دو قابلیت جدید موسوم به کاهش نورآبی صفحه و سوسو زدن تصویر استفاده کرده، ضمن اینکه امکان کاهش نور پس زمینه برای کاربران میسر است. به لحاظ ارتباطی، این مانیتور به سه پورت HDMI 2.0، دیسپلی پورت 1.4 و یک ورودی USB 3.0 تجهیز گشته و به لطف بلندگوهای استریو 5 واتی، علمکرد خوبی را برای کاربران فراهم کرده است.

در پایین این مانیتور چراغ های LED وجود دارد که زیبایی خاصی را به آن می دهد و برای محیط های تاریک بسیار منحصر به فرد خواهد شد. هنوز جزییات بیشتری از زمان ارائه و قیمت این محصول ارائه نشده اما مطمئنا عملکرد آن طرفداران فیلیپیس را راضی خواهد کرد و کیفیت تصویر خوبی خواهد داشت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *